Syns dåligt på bilden men bussen parkerade under vingen, ca 1m. Var annars kan detta hända!!
D Dreamliner Medlem 22 September 2017 #1 Syns dåligt på bilden men bussen parkerade under vingen, ca 1m. Var annars kan detta hända!! Attachments IMG_7846.JPG 67,7 KB · Visningar: 399
agehall Medlem 22 September 2017 #2 Dreamliner skrev: Var annars kan detta hända!! Klicka för att utvidga... Godtycklig flygplats i Afrika skulle jag säga...
Dreamliner skrev: Var annars kan detta hända!! Klicka för att utvidga... Godtycklig flygplats i Afrika skulle jag säga...
Jönsson Medlem 22 September 2017 #3 Dreamliner skrev: Syns dåligt på bilden men bussen parkerade under vingen, ca 1m. Var annars kan detta hända!! Klicka för att utvidga... Bra service. Då slapp ni gå så långt.
Dreamliner skrev: Syns dåligt på bilden men bussen parkerade under vingen, ca 1m. Var annars kan detta hända!! Klicka för att utvidga... Bra service. Då slapp ni gå så långt.
B Budgetresenär Medlem 22 September 2017 #4 Jag har noterat att vid apron-boarding är flygplatspersonalen noga med att man inte får lov att gå under vingen. Vad är anledningen till detta?
Jag har noterat att vid apron-boarding är flygplatspersonalen noga med att man inte får lov att gå under vingen. Vad är anledningen till detta?
Jönsson Medlem 22 September 2017 #5 Budgetresenär skrev: Jag har noterat att vid apron-boarding är flygplatspersonalen noga med att man inte får lov att gå under vingen. Vad är anledningen till detta? Klicka för att utvidga... Av säkerhetsskäl. Främst för att det kan droppa diverse kemikalier, speciellt hydralvätsks och bränsle.
Budgetresenär skrev: Jag har noterat att vid apron-boarding är flygplatspersonalen noga med att man inte får lov att gå under vingen. Vad är anledningen till detta? Klicka för att utvidga... Av säkerhetsskäl. Främst för att det kan droppa diverse kemikalier, speciellt hydralvätsks och bränsle.
chazzie Medlem 22 September 2017 #6 Dreamliner skrev: Syns dåligt på bilden men bussen parkerade under vingen, ca 1m. Var annars kan detta hända!! Klicka för att utvidga... Köpenhamn förra veckan när det var bombhot, bussen ut till SAS-flyget stog farligt nära både den och Air France-kärran
Dreamliner skrev: Syns dåligt på bilden men bussen parkerade under vingen, ca 1m. Var annars kan detta hända!! Klicka för att utvidga... Köpenhamn förra veckan när det var bombhot, bussen ut till SAS-flyget stog farligt nära både den och Air France-kärran