Senaste nytt

BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

Concorde

Founding Member
För er med BA Visa från Entercard finns det glädjande nyheter. Vouchern som triggas vid 200.000SEK är numera giltig över hela världen från tidigare endast inom zon Europa.

180.000 miles för att flyga två personer i Första klass till Kapstaden kanske?
2 timmar i Club Europe, middag i Concorde Room och sen 12 timmar i nosen på en 747. Jo man tackar.
 

sunkan

Medlem
Hej,

I det informationsmaterial jag precis fick tillsammans med mitt nya kort står det att erbjudandet gäller resor i europa. Samma information står även på kortwebben. Är det så att de helt enkelt är väldigt slarviga med att uppdatera sin information? Det utgör ju en väsentligt skillnad!

Mvh

Christian
 

Concorde

Founding Member
Dom är slarviga på många sätt och deras IT är inte den bästa. Dock är vouchern och poängen värt det! Jag använde den utanför Europa tidigare i år samt på tele bekräftade man att den gäller överallt.
 

sunkan

Medlem
Härligt! Tack för det!

Det verkar onekligen lite rörigt men nu tror jag att jag fått ordning på det mesta :)

Mvh

Christian
 

Riokalle

Medlem
Med BAs Visa kan man dessutom ta ut pengar på Pressbyrån, ICA, Vivo mm
och få poäng även för dessa kontantuttag, förnämligt!
 

Riokalle

Medlem
Nej, jag har aldrig betalt någon avgift men har alltid handlat något samtidigt.
Du få dessutom poäng på kontantuttagen som sker i samband med att du handlar.

Mvh

/P
 

Senator

Moderator
Hej,

I det informationsmaterial jag precis fick tillsammans med mitt nya kort står det att erbjudandet gäller resor i europa. Samma information står även på kortwebben. Är det så att de helt enkelt är väldigt slarviga med att uppdatera sin information? Det utgör ju en väsentligt skillnad!

Mvh

Christian

Jag fick min statement hem i veckan, och där stod det att tydligt att nu är det WW resor som gäller, och från och med 23 juni kan man också resan från CPH.
 

Mikael

Medlem
Nej, jag har aldrig betalt någon avgift men har alltid handlat något samtidigt.
Du få dessutom poäng på kontantuttagen som sker i samband med att du handlar.

Jättebra!
Om detta inte räknas som kontantuttag borde det alltså räknas som vanlig betalning, dvs det kan användas för att nå 200K-gränsen?
 
Toppen