Senaste nytt

Avboka Norwegian

Mirakaz

Medlem
Köpte resa med norwegian. Försöker avboka (inte gått 24h än) funkar inte på hemsidan.
Efter massa googlade hittade jag nr till nån kundtjänst. De svarade men vägrade återbetalning och la på. Ringde upp igen och samma sak. Nån som har liknande erfarenhet?

Har ingen erfarenhet av att avboka på Norwegian.
Hoppas det löste sig till slut
Tyvärr har det inte gjort det. Riktigt frustrerande. Lyckades ringa kundtjänst idag. Får veta att det inte går att avboka då det gått mer än 24 h. Förklarar ärendet att det inte funkat som det ska och att jag t.o.m. filmat av min skärm som visar tiden och vad som hänt. Får höra att jag skulle ha ringt innan kundtjänst stängde igår…dvs kl 17 trots att jag hade tom 22 att avboka.

Surt.
Jobbigt att behöva ta striden när man vet att man har rätt.
Bara hoppa att dom viker ned sig. Antar att du betalat resan med kort. Kanske finns hjälp där att tillgå?
Du kan också driva ärendet till ARN men det är ju bara en rekommendation och inget tvingande att följa utslaget. Vettiga företag väljer att gå efter Allmänna reklamationsnämnden beslut med några få undantag som tex Ryanair

• Gilla
Reactions: hco
Exakt, betalade med kort. Ska kolla om de kan hjälpa. Annars blir det ARN. Riktigt oseriöst av norwegian. Kommer aldrig mer boka med dem.

Toppen