Senaste nytt

Artikel: Turkish Airlines Business Class långdistans

Status
Stängd för vidare inlägg.

bL0m

Medlem
Hade de lammkött ombord? :)

Flygstolen (sängen) såg riktigt bekväm ut, men jag kan tänka mig att det var lite kämpigt att "klättra" över passageraren intill dig.

Bra bilder!
 

Jonas C

Medlem
Vet inte riktigt, men brickan såg inte så trevlig ut. Inget fel på maten, utan mera duken och skålarna som ligger snett. Man kan väl bara använda en mindre duk på brickan, så att den inte sitter så löst. Ser inte så snyggt ut, ungefär som att maten skulle serveras på ett sängtäcke.

Bortsett från det såg allt lysande ut! Fint att man har en ottoman även i Business ;)
 

xz0781

Medlem
Åkte denna produkt alldeles nyligen IST-HKG/PVG-IST. Mycket nöjd förutom en sak, temperaturen ombord. Höjdes under sovperioden så att man vaknade alldeles svettig. Förstår inte varför det ska behöva vara så jäkla varmt ombord på diverse flygpan. Är det inte bättre att ha lite för kallt så kan man sätta på sig en tröja/kavaj eller dra täcket tätare över sig?

En av de bättre C-class jag åkt.
 

dino_81

Medlem
Har sökt (kanske inte tillräckligt) på nätet efter en sammanställning om vilka A330 som har den nyare business class-cabinen men inte hittat någon - har någon här på forumet en aning? :)
 

johhenrik

Medlem
På flyertalk i Turkish forum har det diskuterats till leda... Dock ska du veta att TK är kända för att byta plan i sista sekund. Vissa sträckor sker det dock sällan på. Jag har flugit IST-PVG massvis med ggr och det har aldrig hänt där, men på DXB har det hänt flera ggr och mellan ARN-IST många ggr.
 

Vaniljvodka

Medlem
Tror jag har läst någonstans (här) att det är A330:n som har den nya kabinen och endast vissa A340:s. Kan det stämma?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen