Senaste nytt

Artikel: British Airways Terraces Lounge, Berlin Tegel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser trevligt ut. Jag har bara positiva erfarenheter av Tegel, Senator Loungen var över förväntan och man kom snabbt in till centrum, 10 min med taxi. Jag hoppas komma tillbaka till Tegel innan nedläggningen.
 

sembl

Medlem
Och jag som ogillar Tegel, det är bara för mycket folk och helt hopplöst att åka från D. Av mina ca 20 Berlin resor på 6 månader så har jag 100% hitrate på att åka buss till planet. Fick höra av en kollega att den var byggd för ca 4M men nu är de uppe i 16M per år och det märks. Toaletterna andas ...gammalt och en tant vid entren där hon ber om Euro 0.5 för rena toaletter.

Dock på plussidan så kostar det Euro 2.40 för buss eller buss + tub och tar ca 20 min och nära till mitt kontor.
 

Jacob

Medlem
Vart har denna artikel tagit vägen? Det samma gällde Lufthansas lounge men debn har jag iofs redan utforskat själv?
Alla tidigare loungeguider är borta men kommer laddas upp på nytt i nya strukturen så de blir ordentligt sökbara med vår nya sökfunktion där du kan söka efter en lounge på en viss flygplats baserat på vilken klass du åker i eller vilket bonuskort/betalkort du har.

Samtidigt reviderar vi loungeguiderna och laddar i många fall upp nya och bättre bilder.

Du ser under denna flik vilka loungeguider som finns så här långt. Vi laddar upp ca 3-4 per vecka, så de kommer successivt. Jag uppdaterar länkarna samtidigt.

Detta är ett långsiktigt projekt som gör loungedelen avsevärt bättre än den var tidigare, men det innebär en mellanperiod då vissa lounger kommer saknas i registret.
 

David

Medlem
Detta är ett långsiktigt projekt som gör loungedelen avsevärt bättre än den var tidigare, men det innebär en mellanperiod då vissa lounger kommer saknas i registret.

När kommer funktionaliteten med medlemstester igång? Låt oss hjälpa er att öka antalet lounger i databasen tills de officiella recensionerna hinner ikapp. Att ha tillgång till ett rejält loungeregister är guld värt för såväl er som oss. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen