Hittade hela 9 avgångar vid en snabb koll. ;-)agehall skrev:Och med det så menar vi något i storleksordningen 6 plan om dagen...Klicka för att utvidga...
Men visst var det mycket mindre än jag trodde...
Hittade hela 9 avgångar vid en snabb koll. ;-)agehall skrev:Och med det så menar vi något i storleksordningen 6 plan om dagen...Klicka för att utvidga...
Timotey skrev:Nej både Skyteam och OW ska flyga från T2.Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Hittade hela 9 avgångar vid en snabb koll. ;-)Men visst var det mycket mindre än jag trodde...Klicka för att utvidga...
Känns rätt pinsamt, speciellt inför utländska gäster, att man kallar T3 för en "terminal".Homer skrev:Det är väl Terminal 3 isåfall som är onödig, måste ju vara ganska tomt där efter Skyways konkurs.Klicka för att utvidga...
JonW skrev:där man måste släpa bagaget ända ut till gaten...Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Känns rätt pinsamt, speciellt inför utländska gäster, att man kallar T3 för en "terminal".Upplevs ju mer som en avlägsen pir på T2, där man måste släpa bagaget ända ut till gaten...Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Och någon T1 finns inte ens.Man har inte ens beslutat sig för att bygga en...Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Komvi inte fram till att T 1 var Bromma för ett bra tag sedanKlicka för att utvidga...
Timotey skrev:Är inte frakten terminal 1 eller är det bara jag som blivit lurad?Klicka för att utvidga...