Senaste nytt

APAC Asia Pacific ( ej Kina ) 40% medlemsrea

jumbooze

Medlem
Hej,
Sparade precis lite på ombokningar på Senaste rean typ 2 dagar kvar på rean.
Se LoyaltyLobby för länk eller om någon annan postar in den här sitter på mobilen.
Glöm ej boka i appen för 3X poängen och betala med visa om det är en kort vistelse ( anmäl dig separat för den kampanje för 5000p extra)

Tack för tipset! Använde precis erbjudandet och bokade om i Sydney till ett mycket bättre pris.
Kom att tänka på en sak dock.

Jag har delat upp vistelsen i flera olika bokningar för att få ett bättre pris ( det skiljde sig ganska ordentligt faktiskt).
Det är inte så att jag löper en risk att få byta rum mellan de olika bokningarna?

Vissa bokningar är deluxe rum och vissa executive.

Jag är HHD.

Vad tror ni?

Tack för tipset! Använde precis erbjudandet och bokade om i Sydney till ett mycket bättre pris.
Kom att tänka på en sak dock.

Jag har delat upp vistelsen i flera olika bokningar för att få ett bättre pris ( det skiljde sig ganska ordentligt faktiskt).
Det är inte så att jag löper en risk att få byta rum mellan de olika bokningarna?

Vissa bokningar är deluxe rum och vissa executive.

Jag är HHD.

Vad tror ni?
Risken finns alltid

Som diamond ber du om late checkout eller early checkin ( ingen garanti dock )

Ja, men det ska också gälla min kollegas rum i så fall (som visserligen är på samma bokning som min) men vi får se.

Har mailat hotellet och ska se vad de svarar.

Mailade dem för 2 veckor sedan då vi sammanlagt hade 4 bokningar ( nu är det 8) och då hade de anordnat för ett och samma rum beläget högt upp med corner view.

Hoppas på samma sak nu.

Ja, men det ska också gälla min kollegas rum i så fall (som visserligen är på samma bokning som min) men vi får se.

Har mailat hotellet och ska se vad de svarar.

Mailade dem för 2 veckor sedan då vi sammanlagt hade 4 bokningar ( nu är det 8) och då hade de anordnat för ett och samma rum beläget högt upp med corner view.

Hoppas på samma sak nu.
Låter bra pressat, ta med en ask svensk choklad till receptionisten :)

Surt i så fall med utcheckning kl 11 och incheckning kl 15.
Visst är det surt, dock, vill man garanterat ha samma rum så gör man en bokning för hela vistelsen. Om man vill dela upp bokningen för att få fler stays eller någon annan anledning så får man ju stå ut med risken att det blir lite jobbigare för en själv också.

Låter bra pressat, ta med en ask svensk choklad till receptionisten :)

Fick svar från hotellet att vi får samma rum för hela vistelsen:

"Hi XXXXXXX,

Good to hear from you again.

I can confirm that I have allocated the same room for your stay. Both rooms I have allocated are corner rooms which are also larger in size than our standard rooms.

We look forward to welcoming you to the Hilton Sydney.

Kind regards,"

Toppen