Senaste nytt

Amex Platinum - Members night

palmen

Moderator
Fick reklam från Amex om att "snart" ska det komma en members night, med uppträdande. Finns inte så mycket mer info just nu.

Vem är artisten?
Var kommer det vara?

Senast som jag kommer ihåg var det Lisa Nilsson som uppträdde.
Gissar på att det är Stockholm som gäller. Alla ute i landet verkar redan "sura och bortglömda" om man ska tro instagram.

Fick reklam från Amex om att "snart" ska det komma en members night, med uppträdande. Finns inte så mycket mer info just nu.

Vem är artisten?
Var kommer det vara?

Senast som jag kommer ihåg var det Lisa Nilsson som uppträdde.
Gissar på att det är Stockholm som gäller. Alla ute i landet verkar redan "sura och bortglömda" om man ska tro instagram.

Länka gärna till info om "de ute i landet" som är "sura och bortglömda".

Jag kan inte tänka mig att det finns någon artist som "alla" Platinumkunder skulle uppskatta. Gilla det eller inte en Lisa Nilsson, Thomas Ledin eller liknande är de säkraste korten.

Jag kan inte tänka mig att det finns någon artist som "alla" Platinumkunder skulle uppskatta. Gilla det eller inte en Lisa Nilsson, Thomas Ledin eller liknande är de säkraste korten.

Nej nej, en spelning med Burzum i övre Sopporo ska vi ha. Då blir alla nöjda och det är inte så himla Stockholmfixerat heller.

Länka gärna till info

Screenshot 2025-07-29 22.38.39.png

Personligen har jag inga problem med att det säkerligen blir Stockholm även om jag själv bor i södra Sverige och kan tycka att man borde förbättra erbjudandet i övrigt där (exempelvis antal restauranger i dining förmån, lounge på CPH osv) så är det mest logiska att ha det i närheten av majoriteten av medlemmarna vilket mest troligt är Stockholm.

Däremot hoppas jag att de erbjuder något samarbete med hotell och kanske tom SAS för att ta sig till och bo över i samband med evenemanget.

Personligen har jag inga problem med att det säkerligen blir Stockholm även om jag själv bor i södra Sverige och kan tycka att man borde förbättra erbjudandet i övrigt där (exempelvis antal restauranger i dining förmån, lounge på CPH osv) så är det mest logiska att ha det i närheten av majoriteten av medlemmarna vilket mest troligt är Stockholm.
Så länge Amex inte erbjuder "privatpersonskort" i Danmark (till skillnad mot i Sverige, Norge och Finland) har jag svårt att tro att de kommer att anstränga sig för att fixa lounge på CPH, utöver det som följer med i Priority Pass. :)

Så länge Amex inte erbjuder "privatpersonskort" i Danmark (till skillnad mot i Sverige, Norge och Finland) har jag svårt att tro att de kommer att anstränga sig för att fixa lounge på CPH, utöver det som följer med i Priority Pass. :)
Jag håller med men det finns garanterat minst lika många och om inte fler potentiella kunder i Öresundsregionen och förmåner på CPH skulle i väldigt hög grad även nyttjas av kunder från hela Sverige och Norge då det är den primära hubben. Jag förstår inte heller riktigt varför Amex inte erbjuds till privatpersoner i Danmark samtidigt som kortet accepteras i väldigt hög grad (t.o.m. bättre än i Sverige?) men nu börjar det kanske bli lite väl OT.

Baserat på bilderna i reklamen så bör det vara en EDM-akt, för aldrig någonsin har det varit sådan publik eller den typen av beteende på en Lisa Nilsson spelning ;)

Men det är rimligt att tro det är någon "folkkär" mainstream artist. Påverkar ju inte mig ändå, bor inte i Tjockholm.

Toppen