Hej alla !
Nu är flyg till NY köpt och man har kollat in hotell. Har bokat ett som jag tycker ser bra ut men sen blev jag sugen på att se vad som finns genom Amex travel.
Jag har platinum men har aldrig utnyttjat poäng på tex hotell.
Får inte heller fram någon bra info om vad värdet är på poängen på tex Hilton.
Hur många poäng krävs för en natt?
Har någon här något bra svar på detta?
Jag skulle verkligen uppskatta råd om hur jag ska tänka med poäng allmänt. Jag handlar bara med kortet utan att tänka så mkt på just poängen vilket är fel. Dom ska ju utnyttjas!
Jag gillar förmåner med platinum så som Pontus på Arlanda, fast tracken, lounge samt då alla härliga events man får tillgång till.
Är det , trots detta, mer värt med tex Sas Amex?
Så för att summera ett kanske ganska otydligt inlägg.
Säg 300.000 poäng på platinum, får man något för det på Hilton i NY?
Har läst i andra trådar att folk här har flera olika "företag" dom skickar poäng till eller hur jag ska beskriva det. Hur gör ni?
Tack för ett grymt forum !
Nu är flyg till NY köpt och man har kollat in hotell. Har bokat ett som jag tycker ser bra ut men sen blev jag sugen på att se vad som finns genom Amex travel.
Jag har platinum men har aldrig utnyttjat poäng på tex hotell.
Får inte heller fram någon bra info om vad värdet är på poängen på tex Hilton.
Hur många poäng krävs för en natt?
Har någon här något bra svar på detta?
Jag skulle verkligen uppskatta råd om hur jag ska tänka med poäng allmänt. Jag handlar bara med kortet utan att tänka så mkt på just poängen vilket är fel. Dom ska ju utnyttjas!
Jag gillar förmåner med platinum så som Pontus på Arlanda, fast tracken, lounge samt då alla härliga events man får tillgång till.
Är det , trots detta, mer värt med tex Sas Amex?
Så för att summera ett kanske ganska otydligt inlägg.
Säg 300.000 poäng på platinum, får man något för det på Hilton i NY?
Har läst i andra trådar att folk här har flera olika "företag" dom skickar poäng till eller hur jag ska beskriva det. Hur gör ni?
Tack för ett grymt forum !