Senaste nytt

Amex Members Truck

mrestes

Medlem
Inte dining men liknande. Känns som en riktig intressant förmån men chans för något mycket värdefullt. Jag är i princip aldrig i Stockholm, där jag gissar detta kommer att pågå, men jag ska inte sura över det. De verkar försöka ge mer värde till kortet
Screenshot_2025-09-05-18-32-13-819_com.mi.android.globallauncher.jpg

Där snackar vi mervärde...
Nu kom lite mer information. Måndag till fredag nästa vecka ska deras bil dyka upp på olika ställen i Stockholm. Låter som det kanske blir någon typ av gåtor för att hitta platserna. Hoppas inte det blir av den stilen där folk springer över folk eller kör bilen 90 km i timmen framför en skola bara för att komma fram först. Det skulle knappast vara bra för deras varumärke.

Nu kom lite mer information. Måndag till fredag nästa vecka ska deras bil dyka upp på olika ställen i Stockholm. Låter som det kanske blir någon typ av gåtor för att hitta platserna. Hoppas inte det blir av den stilen där folk springer över folk eller kör bilen 90 km i timmen framför en skola bara för att komma fram först. Det skulle knappast vara bra för deras varumärke.
Hade varit roligare och mer rättvist om de placerade ut en gömd box i 10 svenska städer istället tycker jag...

Har varit Platinum i över 15 år. Visste inte ens att det fanns en truck. Får aldrig veta ett skit om jag inte hänger här.

På gränsen till förbannad på hur dåligt befintliga innehavare tas om hand. Allt går ut på att skaffa nya.

Dining-konceptet är ju helt paj redan från början. Har lyckats använda det en enda gång. Och då bor jag dessutom i tjockhult.

Har varit Platinum i över 15 år. Visste inte ens att det fanns en truck. Får aldrig veta ett skit om jag inte hänger här.

På gränsen till förbannad på hur dåligt befintliga innehavare tas om hand. Allt går ut på att skaffa nya.

Dining-konceptet är ju helt paj redan från början. Har lyckats använda det en enda gång. Och då bor jag dessutom i tjockhult.
Trucken är kanske något helt nytt?

Om någon undrar vad dagens members treat var; En specialgjord bakelse med silverflingor och Amex-stämpel från Roy Fares En påse (paket) per person, en till kortinnehavare och en till medföljande ”gäst”. Väldigt lyxigt inslaget med magnetisk öppning.
Ingen middag för vår del.

Attachments

• IMG_9640.jpeg
    IMG_9640.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 248
Toppen