Nåt knas med appen? Jag kommer inte in i den, kommer inte vidare från när jag valt kort
M Matore Medlem 2 Maj 2020 #1 Nåt knas med appen? Jag kommer inte in i den, kommer inte vidare från när jag valt kort
B Berglund Medlem 2 Maj 2020 #2 För min del (iPhone) fungerar den bra. Jag kan byta kort och gå vidare till respektive erbjudanden.
Z zippan Medlem 2 Maj 2020 #3 Fungerar för mig också. OnePlus 6. Ominstallation om inte omstart fungerar.
M Matore Medlem 2 Maj 2020 #4 Provat två olika telefoneR. Går inte att installera på nån av dom. Först välja land sen välja kort och sen finns ingen knapp för att gå vidare. Skumt
Provat två olika telefoneR. Går inte att installera på nån av dom. Först välja land sen välja kort och sen finns ingen knapp för att gå vidare. Skumt
B Berglund Medlem 2 Maj 2020 #6 @Matore Nu är detta visserligen inne i själva appen, där man ser vilket kort man har aktiverat och vilka man kan byta till. Där finns en tydlig blå ”save” knapp i botten.
@Matore Nu är detta visserligen inne i själva appen, där man ser vilket kort man har aktiverat och vilka man kan byta till. Där finns en tydlig blå ”save” knapp i botten.
L lucasd Medlem 2 Maj 2020 #8 @Matore Vilken telefonmodell har du testat med? Är textstorleken ändrad i telefonen? Tänker att det eventuellt kan påverka.
@Matore Vilken telefonmodell har du testat med? Är textstorleken ändrad i telefonen? Tänker att det eventuellt kan påverka.
M Matore Medlem 3 Maj 2020 #9 lucasd skrev: @Matore Vilken telefonmodell har du testat med? Är textstorleken ändrad i telefonen? Tänker att det eventuellt kan påverka. Klicka för att utvidga... Ja men tack där var problemet! Har zoomad vy. Men konstigt att appen inte är anpassad till sånt.
lucasd skrev: @Matore Vilken telefonmodell har du testat med? Är textstorleken ändrad i telefonen? Tänker att det eventuellt kan påverka. Klicka för att utvidga... Ja men tack där var problemet! Har zoomad vy. Men konstigt att appen inte är anpassad till sånt.