Senaste nytt

Amex Elite / SAS mastercard premium

fiffig

Medlem
Ja det är ju i alla fall betydligt enklare att hitta business resor med star alliance då man har den möjligheten med en 2-4-1. Speciellt om man reser ensam förstås! Fly Premium har sitt största värde på kortare resor inom europa för mig, längre resor bokar jag normalt med andra bolag och amex voucher ändå.

Ja jag hoppas på första eller business framöver med vouchern. Jag reser ensam rätt ofta...Jag gör nästan inga kortare resor inom europa, jag ska ha nog kört Amex från början, men nu är jag med på resan :)
 

Jackie

Medlem
Hej,
Låna tråden lite.
Vet någon om Amex Premium och Elite har samma OCR/Ref nr?
Vill betala in för Elite kortet men har inte fått första fakturan ännu.
 

Tonton

Medlem
@Jackie Nu har du fått hjälp, men titta gärna på hemsidan - det står väldigt tydligt där :)

I inloggat läge klickar du på "Information & Service" -> "Fakturafrågor". Där står det hur du skriver referensnumret samt vilket BG-nummer betalningen ska göras till (beror lite på vilken kortprodukt du har) :)
 

Jackie

Medlem
@Jackie Nu har du fått hjälp, men titta gärna på hemsidan - det står väldigt tydligt där :)

I inloggat läge klickar du på "Information & Service" -> "Fakturafrågor". Där står det hur du skriver referensnumret samt vilket BG-nummer betalningen ska göras till (beror lite på vilken kortprodukt du har) :)


Tack för info Tonton! :)
 
Toppen