Senaste nytt

Amex dining med Gold

fcx

Medlem
För några veckor sedan fick jag nedan mail från Amex om att jag som guldkund skulle få en ny förmån med restaurangbesök. Därefter har det varit helt tyst, någon annan som sett något eller vet något?

upload_2022-6-12_19-43-58.png

Nu kan jag svara mig själv här:

600 kr tillbaka på notan Nu adderar vi en smakrik förmån till ditt medlemskap; Dining by Amex. Varje år får du sammanlagt 600 kr tillbaka på notan när du besöker någon av våra noggrant utvalda restauranger – du kan antingen spendera hela beloppet på en gång eller dela upp det vid olika tillfällen¹. Överraska en vän, unna dig själv en fredag eller ta en långlunch med en kollega – med Dining by Amex bjuder vi dig på upplevelser utöver det vardagliga.

Registrera ditt Gold Card för att aktivera erbjudandet – du har fram till 31 december på dig att avnjuta dina 600 kr.

upload_2022-7-12_11-5-2.png

Nu kan jag svara mig själv här:

600 kr tillbaka på notan Nu adderar vi en smakrik förmån till ditt medlemskap; Dining by Amex. Varje år får du sammanlagt 600 kr tillbaka på notan när du besöker någon av våra noggrant utvalda restauranger – du kan antingen spendera hela beloppet på en gång eller dela upp det vid olika tillfällen¹. Överraska en vän, unna dig själv en fredag eller ta en långlunch med en kollega – med Dining by Amex bjuder vi dig på upplevelser utöver det vardagliga.

Registrera ditt Gold Card för att aktivera erbjudandet – du har fram till 31 december på dig att avnjuta dina 600 kr.

Visa bifogad bild 131089

Vad roligt att andra städer har tillkommit.
Dock såg jag just att Umeå har tyvärr fallit bort från listan på experience, dock kollade jag på platinum kortet. Hoppas verkligen på att Umeå sätts på kartan.

Toppen