Senaste nytt

Amex bjuder på lunch/frukost. 1 gång per konto.

JNH

Medlem
Fick notis i Amex Experiences-appen nu, jag har Elitekortet, vet inte vilka fler som fått detta:

Låt oss bjuda dig på en god lunch, eller varför inte frukost eller middag, från Espresso House. Perfekt för både när du är på språng eller har en stund över. Registrera ditt Amex-kort i kassan för att ta del av erbjudandet.

D5B5E2E9-288D-4B2C-8B7F-DC9DAFBD6EDC.jpeg

Ny kampanj. Frukost eller lunch på utvalda Espresso House.

Giltighetstid
17 oktober – 7 november 2022.

Utvalda Espresso House
Stockholm
Karlaplan, Odenplan, Konserthuset, Östermalmstorg
Uppsala
Centralstation
Göteborg
Övre avenyn, Avenyn 4
Malmö
Hansa, Stortorget, Skomakargatan

Erbjudandet gäller en gång per konto t.o.m. 7 november 2022 under öppettider på utvalda Espresso House. För att nyttja erbjudandet behöver du visa upp detta app-inlägg tillsammans med ditt American Express-kort. Av administrativa skäl kommer 0,10 kr debiteras ditt konto. Övriga köp i samma butik behöver göras på en separat transaktion. Observera att utbudet kan variera. Läs här för att se vad som ingår i erbjudandet.

Snälla säg att Amex driver med en... Jag tänkte att okej, det här kan få mig att ladda ner appen. Men när man ska regga sitt konto, så ska man mata in sitt kontonummer och den fysiffriga koden. Det är ju precis så som en falsk fishingapp skulle fungera. Nej tack, ingen amexapp för mig, har de inte bank-id så får de klara sig utan mig.

Toppen