AMEX 2-4-1 deal på Kämp i Helsingfors

• Thread starter Thread starter charlesswe
  • Start date Start date
C

charlesswe

Guest
Hotel Kämp – 2 nätter till priset av 1 natt

Boka nu två nätter till priset av en natt på strålande Hotel Kämp och glöm julstressen med stil.

Förmånen kan bokas 2–3.12.2013 och förutsätter betalning med ett American Express-kort samt bokning via Hotel Kämps kundtjänst tel. 09 5840 9520 eller [email protected] med koden PROAMEX.

Inkvarteringsperioden gäller t.o.m. 30.4.2014 i mån av tillgång. Förmånen gäller alla rumskategorier. Rumspris från 185 € (frukost ingår ej). Begränsat antal rum. En presentation av Hotel Kämp finns på Hotel Kämp - Hotell Helsinki - The Luxury Collection - Starwood.

American Express - Alla dagar Julafton

Bra deal fär ett riktigt bra hotell!

Har varit en del missförstånd om denna amex-kampanj. På andra resesajter har det envist hävdats att man inte får stays/points, vilket man får. Priset inkluderar frukost också. Själv hann jag boka en helg med Premiumrum för 118 €/natt. Är det ett bra pris eller? Ligger hotellet centralt eller?

Som Diamondmedlem i SPG ökar chansen till upgrade till J:r suite med den raten...

onobond skrev:Själv hann jag boka en helg med Premiumrum för 118 €/natt. Är det ett bra pris eller? Ligger hotellet centralt eller?Klicka för att utvidga...

Jag tycker der är ett bra pris. 2004 var Kämp utsett till Nordens bästa hotell av amerikanska tidningen Travel & Leisure.

Kämp ligger mitt på Norra Esplanaden som är Helsingfors paradgata - ja mycket centralt.

SeaPlanePilot skrev:Jag tycker der är ett bra pris. 2004 var Kämp utsett till Nordens bästa hotell av amerikanska tidningen Travel & Leisure.Kämp ligger mitt på Norra Esplanaden som är Helsingfors paradgata - ja mycket centralt.Klicka för att utvidga...

Trevligt att du håller med. De båda frågorna var närmast retoriska. Priset var mycket bra i mina ögon, genom att lägga till några få € ökade upgrade-chansen. Normalt räknas avstånd mellan/till städer till dess centralstation. Skulle jag själv definiera Helsingfors mest centrala område till det kvarter där Kämp ligger + två kvarters radie.

Back