Senaste nytt

[Affärsklass] Prag-Bangkok T/R, Aeroflot, 7300 SEK inkl. skatter

För alla er som har Skyteam Elite/Elite Plus status kan jag också glädja med att Aeroflot är riktigt duktiga på att uppmärksamma statuspassagerare.

Det gläder mig att höra som precis blev guld hos OK (tack vara min statusmatch mot OW) och det innebär ju Skyteam Elite Plus!

Den fanns för bara någon vecka sedan.

Upptäckte dessutom att det gick att starta och avsluta sin resa i olika städer i Europa. Prag-Bangkok, Bangkok-Stockholm gick på drygt 11.000 kronor, så slapp man en obligatorisk övernattning i Prag på hemresan (flyget från Moskva landar i Prag vid klockan 20 då alla anslutningsflyg till Skandinavien redan gått).

Den fanns för bara någon vecka sedan.

Upptäckte dessutom att det gick att starta och avsluta sin resa i olika städer i Europa. Prag-Bangkok, Bangkok-Stockholm gick på drygt 11.000 kronor, så slapp man en obligatorisk övernattning i Prag på hemresan (flyget från Moskva landar i Prag vid klockan 20 då alla anslutningsflyg till Skandinavien redan gått).

Obligatorisk övernattning är väl att ta i... många ställen i Prag stänger ju sent ( tidigt ) så det är ju bara att ta en utekväll och sedan ta första morgonflyget hem ;)

Toppen