Senaste nytt

Aeroflot lanserar Business Class Suites med dörrar för Airbus A350

apknug

Medlem
Fasen vad snyggt. Det ser brett o fint ut också.

Undra hur mycket färre säten man får in där jämfört med SAS etc lösningen?
 
Last edited:

Resenaren55

Medlem
Letade runt lite på internet och ska man tro källan så blir konfigurationen på Aeroflot. 28 fully flat business class seats, 24 premium economy, 264 economy seats

Jämfört med SAS a350. 40 business, 32 SAS Plus, 228 ekonomi.
 

Alf

Medlem
Det ser ju väldigt trevligt ut. Synd bara att det är ett ryskt flygbolag med allt vad det innebär på service runt omkring och markservice. Servicen på deras flyg lär ju vara bra vad jag läst.
 

JoelG

Medlem
Det ser ju väldigt trevligt ut. Synd bara att det är ett ryskt flygbolag med allt vad det innebär på service runt omkring och markservice. Servicen på deras flyg lär ju vara bra vad jag läst.
Har inte åkt long haul med Aeroflot men så väl flertal gånger till/från Moskva. Servicen på Arlanda är effektiv och alltid fått positivt svar på frågan om nödutgångsplats finns tillgänglig. Finns en Aeroflot-tjänsteman på Arlanda som verkar jobba årets alla dagar. Har alltid varit på plats när jag rest och har mycket god servicekänsla.

På Moskva Sheremetyevo (SVO) så är det ganska stor risk för bussgate då det är en grötig flygplats. Men Aeroflot business lounge (kan nås med Priority Pass) tycker jag levererar. Det som är minus är ju visumfrågan. Blir det strul så blir man kvar i terminalen om man inte har transitvisa. På mina 10 flighter så har jag kommit i tid varje gång.
 
Toppen