Jag hoppas verkligen att du har ett konto hos Flying Blue (Air France/KLM med flera) och har kopplat ihop det Flying Blue kontot med ditt Accor konto! Man får nämligen poäng i båda! Bor du på Accor, får du dels Accorpoäng samt några poäng till Flying Blue. Flyger du med Skyteam, får du dels Flying Blue poäng men också några poäng till Accor.Vilken värld kommer då öppna sig?
154 nätter tog det.
Tack! Det hade jag ingen aning om.Jag hoppas verkligen att du har ett konto hos Flying Blue (Air France/KLM med flera) och har kopplat ihop det Flying Blue kontot med ditt Accor konto! Man får nämligen poäng i båda! Bor du på Accor, får du dels Accorpoäng samt några poäng till Flying Blue. Flyger du med Skyteam, får du dels Flying Blue poäng men också några poäng till Accor.
Det är inga vansinniga mängder men med dina numerär blir det ändå tillräckligt med poäng för en och annan gratisflygning!
Se länk som lades till ovan!Jag får fixa det
Du får ta igen det genom att bo 154 nya nätter!!!Fast jag har ju missat nästan 10000 flying blue poäng.
På Accor eller Hilton?Just nu är det 4x poängen så 11,7 poäng per Euro spenderad ger 21% tillbaka![]()