Det är biljett ARN-MEL med bytt i Singapore. Det känns tight.På en genomgående biljett säger jag ja, icke genomgående nej.
MCT är just 50 minuter för LH-SQ så det är gott om tid om allt är i tid. Inget att oroa sig över, men du kommer inte hinna springa runt i loungerna.Det är biljett ARN-MEL med bytt i Singapore. Det känns tight.
Är planet i tid är det gott om tid, Changi är smidigt att byta på.Det är biljett ARN-MEL med bytt i Singapore. Det känns tight.
Tack för svar! Men....loungerna! Framförallt KrisFlyer gold lounge. Det vill man inte missaMCT är just 50 minuter för LH-SQ så det är gott om tid om allt är i tid. Inget att oroa sig över, men du kommer inte hinna springa runt i loungerna.
Changi är generellt väldigt enkelt att byta på.
Gött! Tack för svarÄr planet i tid är det gott om tid, Changi är smidigt att byta på.
Är planet försenat spelar det ju ingen roll om du har 50min eller 2h50min om det ändå är försenat 3h.
Hade 4 besök på Changi i somras, varav 3st va mellanlandningar, den är fruktansvärt smidig att ta sig runt och hitta.
Att ta sig till nästa gate kommer max ta 20min, då har du otur om du är i slutet på en pir.
Så kul är inte lounger att man måste stanna några timmar extra under en mellanlandning. Ok om man har access till en First Lounge, tex Private Room på Changi, då hade jag lagt in lite extra tid för byte, men annars inte.Tack för svar! Men....loungerna! Framförallt KrisFlyer gold lounge. Det vill man inte missa![]()
Du har så rätt alltså. Om jag har flera timmar det är ok för tillgången. Men viktigaste är att hinna flyget. Mycket skönt att komma fram till slutdestinationen.Så kul är inte lounger att man måste stanna några timmar extra under en mellanlandning. Ok om man har access till en First Lounge, tex Private Room på Changi, då hade jag lagt in lite extra tid för byte, men annars inte.