Martin Thelin
Medlem
Halloj. Funderar på en tjänsteresa till Stockholm och vill samtidigt nå EBG där jag saknar 3000poäng. Hittar ett alternativ CPH-BER via ARN med stop i 6h där jag hinner utföra mitt ärende innan jag åker vidare ner till Köpenhamn via Berlin (eller ner till Berlin för att sedan ta mig vidare hem till Kastrup, om man ska vara petig).
Problemet är att flyget BER-CPH är 30min efter flyget från ARN-BER landar, samma terminal (1), inget incheckat. Är det möjligt?
(kan tillägga att det såklart inte går att boka en ToR via SAS.se då de promt vägrar byten mindre än 60min, så blir 2 enkelresor jag bokar)
Slutligen, jag utgår från att resor via Europa ger 1000p, i jämförelse med 500p inom Norden, ser kalkylen nedan rätt ut? Bokningsklass L och O
CPH - ARN 500p (650 Go smart Bio)
ARN - BER 1000p (1200 Go smart Bio)
BER - CPH 1000p (1200 Go smart Bio)
Tack på förhand!
Problemet är att flyget BER-CPH är 30min efter flyget från ARN-BER landar, samma terminal (1), inget incheckat. Är det möjligt?
(kan tillägga att det såklart inte går att boka en ToR via SAS.se då de promt vägrar byten mindre än 60min, så blir 2 enkelresor jag bokar)
Slutligen, jag utgår från att resor via Europa ger 1000p, i jämförelse med 500p inom Norden, ser kalkylen nedan rätt ut? Bokningsklass L och O
CPH - ARN 500p (650 Go smart Bio)
ARN - BER 1000p (1200 Go smart Bio)
BER - CPH 1000p (1200 Go smart Bio)
Tack på förhand!