Senaste nytt

30% Poängrabatt inrikes med SAS, boka senast 20 mars 2023

Kaik

Medlem

POÄNGRABATT PÅ BONUSRESOR​

LÅT DINA POÄNG TA DIG PÅ NÄSTA RESA! NU FÅR DU 30% POÄNGRABATT PÅ UTVALDA INRIKESDESTINATIONER.​

Det enklaste sättet att få ett fantastiskt erbjudande på en semester är att få rabatt på en bonusresa. Och barn i åldrarna 2–11 år får 50 % rabatt på poängpriset. Om du är en EuroBonus Silver-, Guld- eller Diamant-medlem får du dessutom EuroBonus-förmåner på bonusresor med SAS, även om du reser i SAS Go. Du kommer att se poängrabatterna när du loggar in på ditt EuroBonus-konto.
Boka: 16 – 20 mars 2023
Reseperiod: 1 april – 30 juni 2023
Från:
Sverige
Till: Malmö, Åre/Östersund och Ängelholm
Poängrabatt: 30% i SAS Go Bonus och SAS Plus Bonus
Begränsat antal platser. Gäller för både enkel och tur- och returbiljetter till och från Skandinavien. Skatter och avgifter tillkommer

Så är det kanske alltid, men man verkar inte kunna kombinera med Fly Premium.

SAS Go kostar nu 3500 poäng. Kampanjen gör att SAS Plus kostar 7000 poäng, men har man Fly Premium kostar det 5000 poäng oavsett kampanj.

Funkar bra att kombinera med Flypremium...

Skärmavbild 2023-03-16 kl. 10.25.07.png

Spännande. Såhär ser det ut för mig. Klickar jag i Fly Premium så mörkmarkeras kampanjen och priset ändras från 7000p i Plus till 5000p.

1678963841484.png

1678963860975.png

Jag får bara rabatt med utgångspunkt från ARN. Dvs ARN-MMX tor ger rabatt, men MMX-ARN tor ger inte rabatt. Nu kan man ju boka enkel biljett till samma pris så då får det bli en MMX-ARN enkel och en ARN-MMX enkel. Det ger lite rabatt åtminstone.

Jag får bara rabatt med utgångspunkt från ARN. Dvs ARN-MMX tor ger rabatt, men MMX-ARN tor ger inte rabatt. Nu kan man ju boka enkel biljett till samma pris så då får det bli en MMX-ARN enkel och en ARN-MMX enkel. Det ger lite rabatt åtminstone.
Hårda på att det enbart är tre destinationer som ger poängrabatten
1678977988461.png

Jag försöker boka två enkla från Ängelholm till Stockholm, får bara fram priser på 5000 poäng. Nåja, jag kan väl leva med att "blivit lurad", men dåligt om det bara gäller ned start i Stockholm.

Jag försöker boka två enkla från Ängelholm till Stockholm, får bara fram priser på 5000 poäng. Nåja, jag kan väl leva med att "blivit lurad", men dåligt om det bara gäller ned start i Stockholm.
Om man ska vara petig är din destination då Stockholm-Arlanda.

Toppen