Bästa BC resenärer!
Jag har under flera år följt helt fantastiska businessclass.se, blivit inspirerad av era resor och fått flertalet tips som lett till bokningar av resor samt hotellbokningar runtom i världen (Dubai, Australien, London etc). Jag är dock novis vad gäller att använda mina eurobonuspoäng och hoppas på lite hjälp av er experter
. Nästa år fyller jag 40 år och vill resa bort med min hustru en längre weekend och vill använda mig av mina poäng. Jag har inga 2-4-1 eller andra perks utan har använt mitt SAS Mastercard Premium för att bygga upp till dessa poäng, heller ingen status hos något av flygbolagen.

Tack på förhand!
Danonino
Jag har under flera år följt helt fantastiska businessclass.se, blivit inspirerad av era resor och fått flertalet tips som lett till bokningar av resor samt hotellbokningar runtom i världen (Dubai, Australien, London etc). Jag är dock novis vad gäller att använda mina eurobonuspoäng och hoppas på lite hjälp av er experter
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
- Var är din destination? New York
- När vill/behöver du resa ut? Under april månad 2020
- När vill/behöver du komma hem? Två alternativ. 1/4-5/4 alt. 22/4-26/4 2020
- Hur länge vill du vara borta? Se ovan - Onsdag-Söndag under april 2020
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? Minst business class men helst First Class såklart om möjligt givet min budget.
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS, Lufthansa men är öppen för förslag. Gärna "större" flygplan om möjligt (A380, 747)
- Vad är din budget? Mina 180.000 eurobonus poäng samt totalt extra 20.000sek för oss bägge
- Vad är det viktigaste för dig? Jag vill uppleva en business class (helst first class) resa utöver det vanliga och är beredd att mellanlanda (max) en gång för att ta mig till New York för att tillgodose detta "krav"
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, men en mellanlandning är som sagt ok
Tack på förhand!
Danonino