Senaste nytt

Fördelning av hur Du tjänar dina poäng & FlyPremium-prognos - Baserat på excel-fil från sas.se

Big Birger

Medlem
Det första är ganska enkelt. Jag som klantat mig och sparat en version med ett urval i filtret, nämligen 2018 och 2019. Nu är det fixat, så antingen kan du ladda ned den nya versionen eller bara kryssa i de år du saknar i filtret i excel.

Filtret.png


Låter skumt om datum skulle förskjutas, men inget är omöjligt. Testa med den nya filen (eller kryssa i alla år) och se om det beteendet kvarstår. Om ja, skicka gärna lite mer info som PM.
 

Big Birger

Medlem
Det första är ganska enkelt. Jag som klantat mig och sparat en version med ett urval i filtret, nämligen 2018 och 2019. Nu är det fixat, så antingen kan du ladda ned den nya versionen eller bara kryssa i de år du saknar i filtret i excel.

Visa bifogad bild 94123

Låter skumt om datum skulle förskjutas, men inget är omöjligt. Testa med den nya filen (eller kryssa i alla år) och se om det beteendet kvarstår. Om ja, skicka gärna lite mer info som PM.
Jodå. Det var en liten "hidden feature" som flyttade på lite datum och som hoppade över en rad på ett ställe. Nu är det fixat och en ny version är uppladdad.
 

Teemu

Medlem
Hej, sprang på denna i går, och måste säga - hatten av! Så väldigt mycket kul information, vilken överblick man fick! Tack, Teemu
 
Helt suveränt. Jag lyckas dock inte få in vettiga värden utan får upp "#Value" i många kolumner. Testade fixen att ersätta mellanslag men får inte riktigt till det. Vad har jag missat ? :(

Delvis ifrån excelfilen här
upload_2021-3-3_11-20-34.png
 
Last edited:
Toppen