Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

taxvalp

Medlem
Nu kom inbjudan via mejl till deras lansering på Arlanda 10/12 kl 16-17. Lite yxig tid men säkert kul för dem som kan!

"At the event, we invite you inside, under and around the aircraft and we guarantee you an exclusive firsthand experience. You will also get the chance to meet and talk to SAS employees"
 

palmen

Moderator
Nu kom inbjudan via mejl till deras lansering på Arlanda 10/12 kl 16-17. Lite yxig tid men säkert kul för dem som kan!

"At the event, we invite you inside, under and around the aircraft and we guarantee you an exclusive firsthand experience. You will also get the chance to meet and talk to SAS employees"
Det där mailet önskar man ju att man själv också fick...
 

palmen

Moderator
Det var en personlig länk i mejlet och det stod inget om +1. Förstår inte hur urvalet har gått till, SAS IT:s avgeek-algoritm slog fel den här gången när jag fick inbjudan men inte @palmen...
Jag har ju bara försökt via facebook posten som de la upp för några dagar sedan, ingen aning om hur de ska bjuda in folk där ifrån sen, om man får ett DM från någon på SAS eller om de matchar en mot deras eurobonus medlemmar eller annat. Hoppet är ju det sista som överger en i alla fall. Jag har möjlighet att stuva in det i kalendern i alla fall den 10e (typ enda "lediga" dagen den veckan).
 

taxvalp

Medlem
Jag har ju bara försökt via facebook posten som de la upp för några dagar sedan, ingen aning om hur de ska bjuda in folk där ifrån sen, om man får ett DM från någon på SAS eller om de matchar en mot deras eurobonus medlemmar eller annat. Hoppet är ju det sista som överger en i alla fall. Jag har möjlighet att stuva in det i kalendern i alla fall den 10e (typ enda "lediga" dagen den veckan).

Skumt. Du hade gärna fått gå i mitt ställe såvida det inte hade stått "personlig" och att man ska ta med id.
 

taxvalp

Medlem
Jag har fått inbjudan men ej @Tommy .

Kan det ha något samband med de som var på SAS eventet i Frösundavik?

Jag var inte där och har inte visat intresse på något sätt. Är förvisso EBD men det är ju inget som sticker ut. Har man valt x antal hyggligt frekventa resenärer som bor i närheten, tro? Sista anmälningsdag i morgon...
 
Toppen