Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Juraj

Medlem
Fick göra om lite grann - bytte plats mellan Miami och Tokio då det var bättre tillgänglighet till Miami i mars. Och jag la till London. En av avbokningarna gjordes fem minuter innan deadline för öppet köp. Nu har jag följande:

Amsterdam i juni, SAS Go, 4100 för två vuxna och ett barn.
London i oktober, SAS Go, 3050 för två vuxna och ett barn.
Tokio i november, SAS Plus dit, SAS Go tillbaka, 18650 för två vuxna och ett barn.
Miami i mars, SAS Plus dit, SAS Go tillbaka, 13850 för två vuxna och ett barn.
Allt från Arlanda.

Inga supersuperlåga priser men jag är nöjd. Nu kan jag pusta ut...

Amsterdam i juni, SAS Go, 4100 för två vuxna och ett barn.
Miami i november, Sas Plus, 19000 för två vuxna och ett barn.
Tokio i mars, SAS Plus dit, SAS Go tillbaka, 18650 för två vuxna och ett barn.
Allt från Arlanda.

Priset till Amsterdam är helt ok i och med att det är över midsommar. Priset till Tokio känns också ok. Men jag får ångest över biljetten till Miami, det är visserligen ett ok pris för att vara SAS Plus, men samtidigt är det 9000 kr dyrare än i Go. Är detta kostnad motiverad? Men hittar inte längre något bra i Go (det var generellt väldigt dåligt med Miami i november). Funderar på att boka Los Angeles istället. Har några svåra beslut att ta nu inom ramen för öppet köp.

Generellt tycker jag att priserna är dyrare än förra Friends and family kampanjerna (mer än "nya flygskatten"-dyrare).
 
Det var synd at denne gang kunne ikke F&F bli booket fra Stavanger til USA. Uansett hvilke kombinasjoner jeg prøver får jeg bare feilmeldingen om at jeg har trykket på fram og tilbake knappen for mange ganger.

Skjermbilde 2018-05-10 kl. 11.03.34.png

Velger jeg utreise fra OSL er det ikke noe problem å få billetter de aktuelle dagene. Jeg har sjekket "vanlig" SAS og det er billetter tilgjengelig i Plus Saver booking klasse A.

Skjermbilde 2018-05-10 kl. 10.54.41.png
Skjermbilde 2018-05-10 kl. 10.58.59.png
Skjermbilde 2018-05-10 kl. 10.59.11.png
 
Toppen