Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Jag har fått samma problem och det löste sig när jag bokade av via Avis engelsk webbsida.

Hmm... lustigt. På den svenska sidan har jag en länk för att avbeställa bokningen när jag går på Se detaljer. Men på den engelska sidan, som ser mer eller mindre identisk ut med den svenska förutom språket, så saknas motsvarande länk. Inte bara på dessa problematiska bokningar, utan på alla.
 

palmen

Moderator
En fråga till Avis-experterna: Jag har några bokningar i USA som jag behöver boka av (det var tidigare oklart vilket resedatum det skulle bli, så jag bokade alla varianter för att hinna med under första 10000-kampanjen i år). Vissa av dessa har jag kunnat avboka direkt i appen, men inte andra. Inte heller inloggad på avis.se lyckas jag avboka, jag hamnar bara i en oändlig loop av "Uppgifterna på denna sida kan tyvärr inte skickas in igen. Ange dina bokningsuppgifter på nytt och skicka in dem igen.".

Någon som känner igen problemet? Jag har för mig att någon postade en länk direkt till en avbokningssida i någon av Avis-trådarna för ett tag sedan, men nu när jag letar hittar jag den inte. Eller är det bara ringa kundtjänst som gäller?
Finns länk i början på denna tråd. Jag har 40 inlägg per sida och då blir det sida 2 för mig.
 

Homer

Medlem
Last edited:

Mehe

Medlem
Då jag missade mina två sista bokningar att göra dem innan midnatt gjorde jag dem därefter. Då fanns en 7k kampanj som sa att bokningar tom sista april som görs för perioden 1maj-31dec ger 7k poäng. Dvs den underliggande kampanjen till 10k.

Nu är båda borta från sidan. Hur vet man att de sista två ja gjorde idag den 16e kommer generera poäng? Kan man maila någon specifik kontakt på AVIS eller är det deras allmänna mail?

Tack för svar :)
 

Mehe

Medlem
Under Terms and Conditions ligger denna kvar? Kan man utgå då från att 7k bonusen fortf är giltig?
upload_2018-4-16_14-1-1.png
 
....så lyckades jag väl vänta för länge... jag hade detta upplagt i kalendern med reminder, så föll jag på målsnöret även den här gången... gud så irriterande ! :/ bah... Grattis till er andra ;)
 

chazzie

Medlem
....så lyckades jag väl vänta för länge... jag hade detta upplagt i kalendern med reminder, så föll jag på målsnöret även den här gången... gud så irriterande ! :/ bah... Grattis till er andra ;)

Ingen trodde att kampanjen skulle upprepas inom överskådlig framtid, men sen bara 3 månader senare kom samma kampanj med två andra helt OK kampanjer (mot antalet intjänade poäng) så det kan nog dyka upp igen, men det kommer att vara väldigt svårt att hålla fingrarna borta :confused:
 
Ingen trodde att kampanjen skulle upprepas inom överskådlig framtid, men sen bara 3 månader senare kom samma kampanj med två andra helt OK kampanjer (mot antalet intjänade poäng) så det kan nog dyka upp igen, men det kommer att vara väldigt svårt att hålla fingrarna borta :confused:
men 7k kampanjen e väl död nu oxå ? ..
 

chazzie

Medlem
men 7k kampanjen e väl död nu oxå ? ..

Ja, men vad jag menar är att det verkar komma kampanjer väldigt frekvent med bra intjäning, så att du missade kanske inte gör så mycket då trenden verkar vara att det kommer bra/väldigt bra kampanjer ur poängintjäningssynpunkt ganska ofta nu :) Hålla fingrarna borta var mest till mig själv och att jag förmodligen inte kommer att kunna låta bli att boka mer om fler 10k-kampanjer eller liknande kommer :D
 
Toppen