Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

Brandten

Medlem
Jävla skitsida!!!! :mad:

Så fort jag går in och ska gå vidare för att boka så ballar den ur och ger mig ett felmeddelande om att miles inte kan beräknas för sträckan prova ett annat datum. När jag gör det loggas jag ut och det visas "Du har inte den medlemsnivå som krävs i EuroBonus för att se den här sidan."

Chattade med supporten som beklagade överbelastningen och hänvisade till telefonen, som hade väldigt lång väntetid just nu.
 

Impendill

Medlem
Jävla skitsida!!!! :mad:

Så fort jag går in och ska gå vidare för att boka så ballar den ur och ger mig ett felmeddelande om att miles inte kan beräknas för sträckan prova ett annat datum. När jag gör det loggas jag ut och det visas "Du har inte den medlemsnivå som krävs i EuroBonus för att se den här sidan."

Chattade med supporten som beklagade överbelastningen och hänvisade till telefonen, som hade väldigt lång väntetid just nu.

Strular inte här.
 

David

Medlem
Jävla skitsida!!!! :mad:

Så fort jag går in och ska gå vidare för att boka så ballar den ur och ger mig ett felmeddelande om att miles inte kan beräknas för sträckan prova ett annat datum. När jag gör det loggas jag ut och det visas "Du har inte den medlemsnivå som krävs i EuroBonus för att se den här sidan."

Chattade med supporten som beklagade överbelastningen och hänvisade till telefonen, som hade väldigt lång väntetid just nu.
Strulade för mig också med beräkning av poängkostnad när jag skulle välja flighter i Plus till Chicago. Ifall jag först valde Go på båda sträckorna och sedan ändrade dem en och en så fungerade det.
 

Ano

Medlem
Lite som att försöka boka front-row biljetter till större konserter. Man kan helt enkelt inte ge upp, fast det tar 2 timmar att göra något som ska ta 2 min. Synd bara om tiden inte finns.
 
Toppen