Senaste nytt

Hjälp med biljett till Australien i oktober

Får tyvärr inte köpa miles till ett så lågt pris, för mig kostar 1000 miles 35 USD :( Tips på hur man kommer runt det? Vet att jag i alla fall i fortsättningen ska köpa miles när det är kampanjer på gång...

@Dr. Miles. Det har säkert beskrivits många gånger här på forumet men jag får inte till det. Hur söker jag USDM partner Awards på USDM-hemsidan. Jag får inte upp de flygplatser som jag vill komma år ex. Sydney i ditt exempel ovan. Känns som om det bara är US Airways trafikerade flygplatser som finns. Göra jag något fel. Tack på förhand!

@Dr. Miles. Det har säkert beskrivits många gånger här på forumet men jag får inte till det. Hur söker jag USDM partner Awards på USDM-hemsidan. Jag får inte upp de flygplatser som jag vill komma år ex. Sydney i ditt exempel ovan. Känns som om det bara är US Airways trafikerade flygplatser som finns. Göra jag något fel. Tack på förhand!

Du kan läsa inlägg 1 och 2 på den här tråden.
http://www.businessclass.se/forum/threads/us-airways-dividend-miles-bonusresa-tråd-oneworld.16736/

Tack för mkt snabbt svar! Bara en kompletterande fråga:) Ser tillgången samma ut för samtliga bolag inom OneWorld, dvs. Har USDM samma tillgång som BAEC på exempelvis MH Awards?

Det gäller att vara snabb nu.
Hemresan från Sydney den 25 okt med Air China har försvunnit.
Det som finns är hemresa från Sydney den 24 okt och ankommer till Stockholm på morgonen av den 25 okt.

2014-OCT-11
SK673 Business
Stockholm, Stockholm-Arlanda Airport (ARN) 16:55
Frankfurt (FRA) 19:05

2014-OCT-11
TG923 Business
Frankfurt (FRA) 21:10
Bangkok (BKK) 13:00+1

2014-OCT-12
TG475 Business
Bangkok (BKK) 19:20
Sydney, Kingsford Smith International Airport (SYD) 08:20+1

2014-OCT-24
TG472 Business
Sydney, Kingsford Smith International Airport (SYD) 16:40
Bangkok (BKK) 22:00

2014-OCT-25
TG960 Business
Bangkok (BKK) 01:10
Stockholm, Stockholm-Arlanda Airport (ARN) 07:00​

82.000 LM miles + Cash: 1,395 USD + skatt ca 180 USD = 2.805 USD = ca 19.300 SEK utan valutapåslag.

Problemet är att jag inte har några miles och att det priset jag kan få om jag vill köpa miles är mycket högre än det du angivit. Hur gör man för att köpa miles till det priset du anger?

Toppen