Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.

jth

Medlem
Om det är först till kvarn så har man ju en rimlig chans att komma med på Paket 1 , särskilt om omröstingen är någotsånär intressevägledande. Det gör ju att man råkade ut för det typiska BC.se-optimeringsproblemet :) - är det värt att boka av de PLus-biljetter jag redan sitter på mellan ARN-CPH och OSL-ARN och sikta på Paket 1. Det skulle bli ungefär 1000 kr dyrare och för den kostnaden skulle man ju få jordgubbar och bubbel i VIP-terminalen samt en first class plats på BC001.... det är lockande. Ångest :rolleyes:
 

NotRyan

Medlem
Du skall ju naturligtvis inte boka av dom innan du har fått besked om att du kommit med på gruppeventet (och det blivit biljetterat), så du har tid på dig att tänka fram till dess Björnström lägger ut anmälningssidan :)

Mvh
/NotRyan
 

fcx

Medlem
Om det är först till kvarn så har man ju en rimlig chans att komma med på Paket 1 , särskilt om omröstingen är någotsånär intressevägledande. Det gör ju att man råkade ut för det typiska BC.se-optimeringsproblemet :) - är det värt att boka av de PLus-biljetter jag redan sitter på mellan ARN-CPH och OSL-ARN och sikta på Paket 1. Det skulle bli ungefär 1000 kr dyrare och för den kostnaden skulle man ju få jordgubbar och bubbel i VIP-terminalen samt en first class plats på BC001.... det är lockande. Ångest :rolleyes:

Du behöver inte jobba så hårt för att dricka bubbel för 1000 kr, så det är ju en ren besparing med det dyrare paketet!
 

jumbooze

Medlem
Vad vet vi om business jet? Kommer detta publiceras samtidigt?
Tyvärr så styrs mitt val av paket här om jag får plats på business jet eller inte.
Regeringen har satt en cap på nöjeskontot.
 

gdaily

Medlem
Det blir väl tillochmed lite bättre än så? Det borde väl bli 1/20+1/19 chans att få en jumpseat-session?
Nix, så kan du inte räkna [hint: om det fanns 20 jumpseatsmöjligheter så skulle du få mer än 100% vinstchans, och det är uppenbarligen omöjligt]. Korrekt är 1 - 19/20*18/19 vilket blir 10% vinstchans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen