Borde de inte kosta 6000 poäng om det ska vara 40% rabatt?Lite märkligt. När jag sökte på bonusresor tidigt imorse tex CPH-KRK i mars dök det upp för 5000 poäng, men nu 10K.
#SKIT
Borde de inte kosta 6000 poäng om det ska vara 40% rabatt?
Lucka 8 gäller ju bara kommande helg. När man pratar om Krakow och mars låter det ju mer som att lucka 12 kom tidigt och sen försvann.Han eller hon pratar om lucka nummer 8, inte den kommande 12.
Hittade T&R till Tokyo i EC. Tänkte boka och göra bid på upgrade iom att jag ändå skulle resa i helgen (har 20000p som löper ut sista jan och har inte hittat något vettigt att lägga dem på). Men blev inget av det...Någon som hittat några biljetter i helgen med detta?
60% off all bonus trips - fly this weekend
SAS bonus trips to all destinations for flights between 5 and 8 December. Book by 4 December
Ingen vet, iom inte tydligt från SAS. Men gissar att man får det när du uppnår 10e flyget, så var det med miljon-kampanjenMin period för Guldkortet är 1/3-28/2.
Har redan Guld för detta året och har ingen plan att skaffa mig diamant. Mina resor till och med februari är alla bonusresor.
Nu funderar jag på luckan 18e december. Flyg 15 jan- 31 mars. Får jag poängen i mars även om jag delar upp mina resor? Är det 10 leg som gäller måntro? 15 000 poäng vore en bra boost att få in. Men om det är 10 leg så kan jag roa mig med lite weekends i mars ut i Europa. Undrar om det gäller redan bokade biljetter eller bara biljetter som bokas mellan vissa datum.
Har 6 legs bokade för påsken, för en MR. Köpenhamn - Stockholm - Oslo - Nice och Nice - Stockholm - Oslo - Köpenhamn på hemresan.
Hoppas du inte köpte presentkort. https://www.di.se/nyheter/soderbergattlingens-anrika-inredningsforetag-i-konkurs/Ska flytta från lägenhet till villa i maj så kommer behöva en hel del nya möbler och såg att det var 100 poäng per 100 kronor hos Nordiska Galleriet bakom en lucka. Tänkte köpa ett ganska ordentligt presentkort men kan inte se att de säljer presentkort - någon som har annan erfarenhet (dvs. kunnat köpa presentkort).
Eller kan det vara så att Nordiska Galleriet har 100 poäng / 100 kronor lite då och då så det är ingen anledning att stressa med att köpa något under denna kampanjen?
Jag skulle gissa på tvärt om, att man får det efter varje resa eftersom det var så det fungerande I förra julkalendern som hade liknande deal.Ingen vet, iom inte tydligt från SAS. Men gissar att man får det när du uppnår 10e flyget, så var det med miljon-kampanjen