Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Jag tycker det är bra, vet att SAS läser en del på forumet så uppmanar alla att göra så.
Sant, man kan ju alltid hoppas att det i längden kan bidra till förändringar.

Konstaterar för övrigt att SAS definition av ”direkt” inte är densamma som min egen (har varken hänt något i bokningen eller blivit kontaktad av agenten ännu med andra ord).

SAS-flighten borta ur bokningen igen, suck….

Ringde in för en timme sen och pratade med en potentiell stjärna som ringde över till backoffice, var borta lääänge. Därefter lovade han att lägga till flighten igen, hålla koll på att den biljetteras direkt och om det var minsta frågetecken eller konstighet skulle han ringa upp mig.

Låter ju fantastiskt men med SAS vet man ju aldrig och jag ser inget i bokningen ännu (flighten som försvann är inte ens tillagd ännu) så jag avvaktar lite med berömmet…

Edit: inser att dessa inlägg kanske blivit mitt sätt att få ut frustration, sorry om det uppfattas som onödig info/spam… :)
Denna är fortfarande inte biljetterad, inne på dag 10 eller 11 nu tror jag. SAS-flighten försvinner ur bokningen ungefär var tredje dag.

Flera agenter har nu bekräftat min misstanke om att processen ser ut så här:
1. varje gång flighten försvunnit ringer jag och lägger till den
2. biljetten läggs i kö på nytt från och med det datumet
3. därefter hinner SAS inte biljettera innan flighten försvinner igen och då upprepas hela processen om och om igen.

Ingen agent vill ta ansvar och lösa det. Har tappat räkningen på antalet agenter som lovat att försöka lösa det och ”om inte annat så ringer jag upp dig” för att sedan aldrig höra av sig.

Fantastiskt SAS.

Denna är fortfarande inte biljetterad, inne på dag 10 eller 11 nu tror jag. SAS-flighten försvinner ur bokningen ungefär var tredje dag.

Flera agenter har nu bekräftat min misstanke om att processen ser ut så här:
1. varje gång flighten försvunnit ringer jag och lägger till den
2. biljetten läggs i kö på nytt från och med det datumet
3. därefter hinner SAS inte biljettera innan flighten försvinner igen och då upprepas hela processen om och om igen.

Ingen agent vill ta ansvar och lösa det. Har tappat räkningen på antalet agenter som lovat att försöka lösa det och ”om inte annat så ringer jag upp dig” för att sedan aldrig höra av sig.

Fantastiskt SAS.
Och till slut kommer inte bonusplatsen tillbaka och SAS kommer bara be en att boka något annat...

Toppen