Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Någon som hittat några biljetter i helgen med detta? :)

60% off all bonus trips - fly this weekend​

SAS bonus trips to all destinations for flights between 5 and 8 December. Book by 4 December
Jag bokade EWR-CPH 8 december men det går inte ihop tyvärr så släpper den nu.

Vet du hur många nivåpoäng man får om man bokar via den website? Jag kan inte riktig hitta någon information om det.
Står här, i den blå rutan under rubriken "Boka Scandic-hotell till ett utmärkt pris". https://www.sas.se/eurobonus/partners/hotell/scandic
Du får de bästa priserna och Scandic Friends-förmånerna och just nu tjänar du 70 Bonuspoäng och 35 Nivåpoäng för varje 100 SEK du spenderar.
Vad som kommer vara normal intjäning efter "just nu" vet jag inte.

Ska flytta från lägenhet till villa i maj så kommer behöva en hel del nya möbler och såg att det var 100 poäng per 100 kronor hos Nordiska Galleriet bakom en lucka. Tänkte köpa ett ganska ordentligt presentkort men kan inte se att de säljer presentkort - någon som har annan erfarenhet (dvs. kunnat köpa presentkort).

Eller kan det vara så att Nordiska Galleriet har 100 poäng / 100 kronor lite då och då så det är ingen anledning att stressa med att köpa något under denna kampanjen?

Ska flytta från lägenhet till villa i maj så kommer behöva en hel del nya möbler och såg att det var 100 poäng per 100 kronor hos Nordiska Galleriet bakom en lucka. Tänkte köpa ett ganska ordentligt presentkort men kan inte se att de säljer presentkort - någon som har annan erfarenhet (dvs. kunnat köpa presentkort).

Eller kan det vara så att Nordiska Galleriet har 100 poäng / 100 kronor lite då och då så det är ingen anledning att stressa med att köpa något under denna kampanjen?
Oaktat; läs T&C's noga så att presentkort faktiskt täcks av kampanjen ifall du skulle hitta presentkort. Typisk sak att vara exkluderad.

Tänkte passa på att boka hotell men tyckte denna var lite sketchy. Har ni andra kopplat ihop?

Attachments

• Screenshot_20251204_223322_Chrome.jpg
    Screenshot_20251204_223322_Chrome.jpg
    153,1 KB · Visningar: 67
Toppen