Senaste nytt

Dagens bild

Krösatåget, här släpps det loss med fötterna
fot.jpg

Visst är det värre på ett fullsatt tåg.
Men ärligt talat tar jag lite illa upp iaf, utifrån den signal det sänder. Om det nu är glest, varför finns ens behovet av att muta in ett eget territorium?
"OMG, tänk om någon sätter sig bredvid mig!" Är det inte lite konstigt när det slagit över i omvänd lappsjuka, och folk blir nedstämda om de inte kan vara ensamma ;)

Det är aldrig för tidigt för en GD står/stog det på etiketten tidigare , på Kastrup står den ensam framdukad 05:30 , man får tydligen vänta med en GT , jag frågade unggutterna om de smakat GD men ingen verkar veta vad det är , de dricker mest söt alkobrus eller Koreansk Soju som är mer digg nuförtiden , för ett tag sedan hällde jag upp 3 shoots med Linjeakvavit som passerat ekvatorn 2 gånger i sherryfat ombord på Wilhemsenfartyg men de ställde ner glasen efter litet smakprov och grimaserade

Attachments

• Screenshot_20251116_054158_Gallery.jpg
    Screenshot_20251116_054158_Gallery.jpg
    {memory} MB · Visningar: 114
Känns inte så premium när man tittar ut och del av loggan saknas efter reparation på det gamla planet ? Var ganska rolig bussresa till planet med inbyggd landgång för mamma som klev på med liten dotter lurades och sa det blir buss istället flyg , dottern blev inte glad och lugnade sig först när bussen stoppade vid A33

Attachments

• Screenshot_20251116_103838_Gallery.jpg
    Screenshot_20251116_103838_Gallery.jpg
    212,7 KB · Visningar: 107
Toppen