Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

8ebe767ea2a0b6f9888ba714e241109d.jpg

01ea3ac26876bfa1aa381fae091a3d21.jpg

Polaris SFO

Måste ge en stor eloge till executive loungen på Conrad i Dubai som var fantastiska på alla sätt men kanske framför allt mot vår bebis. Det är lite synd att hon är för liten för att kunna komma ihåg det men vi har sparat en del grejer.

De gav henne så mkt uppmärksamhet så hon nog är bortskämd för ett bra tag framåt. Dagen efter första besöket i loungen så hade de rest ett lektält i vårt rum med lite presenter samt ett handskrivet brev till henne. Det tog även lite bilder på henne samt hennes mamma och mormor (som var på besök några dagar) med polariodkamera och gav oss ett litet minakollage någon dag senare.

Och det var inte bara mot oss. En kväll överhörde jag hur de hade fixat en överraskning till en äldre herre från Sydafrika som han blev väldigt glad över, kocken kom ut och hade fixat någon specialrätt åt honom med.

Jag hade bokat rum till mina föräldrar med och de lät dessa också få loungetillgång även om det inte ingick i deras rum (och mina föräldrar som var uppe utan mig tyckte också att de fått fantastiskt bemötande. De löste lite annat smått och gott åt oss på bästa sätt.

Ska man säga något negativt så var frukosten i loungen inte så omfattande (jämfört med den i restaurangen) men det var lugnt och stillsamt med bra service och kanske att de hade minimal miss i stavningen av Désirée :)

Bifogar några bilder.

1000037494.jpg

1000039015.jpg

1000037484.jpg
1000037481.jpg

Nu är jag på den gamla Guld loungen vid E gaterna. Mycket mer välbesökt här. Samma utbud. Fast jag gillar loungen vid F gaterna mer. Värt 5 minuter promenad.

Toppen