Kastrup T2. Kön till kön till säkerhetskontrollen...
intuition Medlem 1 November 2025 #7 353 rsimon skrev: Kulturronden fortsätter. Ikväll Wagners “Lohengrin” i Malmö. Klicka för att utvidga... Den scenen har man ju stått på. Sjungit med Kal P Dal. Den föreställningen kommer aldrig igen!
rsimon skrev: Kulturronden fortsätter. Ikväll Wagners “Lohengrin” i Malmö. Klicka för att utvidga... Den scenen har man ju stått på. Sjungit med Kal P Dal. Den föreställningen kommer aldrig igen!
fcx Medlem Torsdag kl 10:11 #7 355 Kris och katastrof i SAS-loungen. Inte nog med att de bara erbjuder surrogat, det är dessutom slut!
fcx Medlem Idag kl 13:40 #7 356 Här är pennan på mitt hotellrum. Går man in på denna adressen kommer man dock ingenstans.
mha321 Medlem Idag kl 14:07 #7 357 fcx skrev: Här är pennan på mitt hotellrum. Går man in på denna adressen kommer man dock ingenstans. Klicka för att utvidga... Helt klart en missad markering opportunity. På den adressen borde finnas någon form av easter egg.
fcx skrev: Här är pennan på mitt hotellrum. Går man in på denna adressen kommer man dock ingenstans. Klicka för att utvidga... Helt klart en missad markering opportunity. På den adressen borde finnas någon form av easter egg.