Har aldrig nämnt Joel, men om Joel är benchmarkingen så är det inte så svårt att slå. (Nu följer jag inte filmvärlden lika slaviskt längre och har inte så vass koll, men magkänslan säger att att Joel känns mer "aktuell" i branschen.)Skulle vilja påstå/tycka motsatsen med Mads, han har väl högre igenkänningsfaktor än Joel iom alla blockbusters han varit i senaste åren medan Joel mer eller mindre tagit paus? Tycker dock Joel gjorde det bra, reklamen var bätter än den förra!
Tror coolast hade varit om Viggo Mortensen var i reklamfilmen![]()
Mads MikkelsenSkulle vilja påstå/tycka motsatsen med Mads, han har väl högre igenkänningsfaktor än Joel iom alla blockbusters han varit i senaste åren medan Joel mer eller mindre tagit paus? Tycker dock Joel gjorde det bra, reklamen var bätter än den förra!
Tror coolast hade varit om Viggo Mortensen var i reklamfilmen![]()
Jo, men det har väl Danmark också? Och Norge för den delen.Hur många miljarder genom åren har inte Sverige pytsat in för att rädda SAS? Danmark fick en stor ägarandel för en spottstyver. Tråkigt vi inte behöll vår ägarandel.
Du menar att Kinnaman har många Oscars efter storfilmer som Suicide Squad?Nu var det inte vem dom hade valt utan mer vad som är det kändaste, för det kommer ju inte mycket vettigt från det där landet.
Vet inte hur mycket Mads Mikkelsen är att promota något med, coolhetsfaktor=hög, igenkänningsfaktor=låg.
Ska man slå sig ut på den internationella scenen och vi pratar historiskt stora så finns det en aningen fler svenska personer att stoppa in i en reklamfilm.
Sverige har väl 400% fler oscarstatyetter än vad Danmark har.
Men jag kan hålla med om att en bakfull Mads Mikkelsen hade varit en fin representant för mitt SAS jag vill ha![]()
Aqua kanske många kommer ihåg. Helena Christensen men hon kanske är för gammal nu. Preben och Preben?Har aldrig nämnt Joel, men om Joel är benchmarkingen så är det inte så svårt att slå. (Nu följer jag inte filmvärlden lika slaviskt längre och har inte så vass koll, men magkänslan säger att att Joel känns mer "aktuell" i branschen.)
Då kan du stoppa in Olsen brothers i en reklamfilm, har säkert haft fler ögon på sig genom tiderna i Europa om det är det som är fokusgruppen.
En av dom största musikexporterna just nu på den amerikanska scenen är Svenskar, kommer från en stad som nyligen fått sig ett litet lyft med att kunna tjäna Eurobonuspoäng när man flyger ifrån den för första gången på länge.
Där har du ett svar på vad som hade rullat med samtiden.
Nej för fan! Man ska inte kasta goda pengar efter dåliga! Svenska staten borde ha avvecklat sitt ägande för över ett decennium sedan, när de fattade principbeslutet att dra sig ur. Sedan har det väntats i eviga tider på "rätt tillfälle". "Hemmaländernas" statliga ägande i SAS har alltid var en del av problemet för företaget, inte en del av lösningen, och spätt på inställningen att företaget finns till för de anställda snarare än deras kunder och att skattebetalarna alltid kommer och räddar bolaget när personalen strejkat det till ruinens brant. Aldrig mer svenskt statligt ägande i ett flygbolag, tack!Tråkigt vi inte behöll vår ägarandel.
Du menar att Kinnaman har många Oscars efter storfilmer som Suicide Squad?
Aqua kanske många kommer ihåg. Helena Christensen men hon kanske är för gammal nu. Preben och Preben?