Där är väl bara 2025 som nivåpoängen har kommit och varit spendbaserad, så något annat än 2025 är väl dumt att posta
Absolut, men inte de poängen som jag nämnt. Nivåpoängen har nog kommit x datum hyfsat likvärdigt.
Där är väl bara 2025 som nivåpoängen har kommit och varit spendbaserad, så något annat än 2025 är väl dumt att posta
Absolut, men inte de poängen som jag nämnt. Nivåpoängen har nog kommit x datum hyfsat likvärdigt.
Samma för mig. Varken nivåpoäng eller vanliga poäng har kommit in för oktober. Har inte haft några problem med varken nivåpoäng eller vanliga poäng tidigare. Ser också autosweep på Amex för över två veckor sedan men inga poäng har kommit in på kontot.Har alltid fått poängen som vanligt men inget i oktober. Varken vanliga eller nivå. Loggar in på Amex och ser autosweep för tio dagar sedan men inget hos SAS. Någon mer som saknar poäng i oktober?
Exakt samma problem här - poäng dragna 14/10 men inte framkommit hos SAS. Har fungerat fläckfritt tidigare månader.Samma för mig. Varken nivåpoäng eller vanliga poäng har kommit in för oktober. Har inte haft några problem med varken nivåpoäng eller vanliga poäng tidigare. Ser också autosweep på Amex för över två veckor sedan men inga poäng har kommit in på kontot.