Senaste nytt

SAS Juleflyg 2025 - Lotter och Pins i förmån till barn i Estland & Ukraina

Årets vinster på lotterna. Idag kom dom till SAS Juleflyget. Om du jobbar på ett företag som skulle tänka sig vara med som vinst, hör av dig så får du information om vem du kan kontakta vidare inom SAS Juleflyg. Jag har själv tänkt se över detta i Sverige och se om något hotell t.ex kan ställa upp som vinst på lotten. Just nu är 105 st lotter sålda och det finns 8 st kvar. Rekordsnabbt i år. Pins slutsålda. 6 st är på väntelista om SAS Juleflyg lyckas hitta fler av de äldre pinsen. Återkommer direkt till er om det dyker upp pins. Tar lotterna slut går det att köpa ändå, men jag måste kontrollera att det finns tillräckligt först. Så ju tidigare man hör av sig, desto bättre.

image.png

Last edited:
I år såldes lotter och de pins som fanns rekordsnabbt. Endast 4 st lotter finns kvar. 100 kr + 22 kr porto. Är någon intresserad när de är slut skickas dom direkt från en kontakt hos SAS. I år blev det flera olika länder, England, Frankrike, USA och Tyskland. Jag kan vänta in lön/pension det är helt ok och något en del frågar varje år. I år kommer vi över 10,000 Kr till SAS Juleflyg. Stort tack till alla som återkommer varje år, det är alltid roligt att se, och ni som är nya för i år såklart. MVH Robert

I år såldes lotter och de pins som fanns rekordsnabbt. Endast 4 st lotter finns kvar. 100 kr + 22 kr porto. Är någon intresserad när de är slut skickas dom direkt från en kontakt hos SAS. I år blev det flera olika länder, England, Frankrike, USA och Tyskland. Jag kan vänta in lön/pension det är helt ok och något en del frågar varje år. I år kommer vi över 10,000 Kr till SAS Juleflyg. Stort tack till alla som återkommer varje år, det är alltid roligt att se, och ni som är nya för i år såklart. MVH Robert
@Robert flysas Det är du som skall ha tack, vilket engagemang du lägger ner på detta varje år och fixar chans åt oss att vinna priser, men den största vinsten är att barnen får glädjas åt gåvorna.

@Robert flysas Det är du som skall ha tack, vilket engagemang du lägger ner på detta varje år och fixar chans åt oss att vinna priser, men den största vinsten är att barnen får glädjas åt gåvorna.
Tack för ditt trevliga inlägg. Alltid roligt att höra. Nu är dessutom alla lotter slut. Som back up går det fortfarande att köpa, då skickas det ett brev från Norge med lotto bevisen. Tack alla som är med och för många fina inlägg. Det är alltid roligt att höra.

Lotter / pins skickar jag ut under november månad, från 15:e och framåt. Har du inte fått något PM och inga lotter/pins när vi är inne i andra veckan i december, skicka gärna ett PM så kan jag kolla upp det. Skickar ut till er som bor utanför Norden först som alltid :)

Toppen