Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

En gång per år, dock lite oklart om det är kalenderår eller rullande 365dagar. De kontrollerade dock när jag gjorde det, "när gav du senast bort?"
Ser inte varför det inte skulle kunna gå att alltid ge till samma person, men den frågan vet jag inte.
Eller kanske 1 gång per år under din kvalificeringsperiod?

Bokning av Scandic Hotel. Jag har de gånger jag bott på Scandic bokat genom mitt medlemskap och i Scandic appen. …..men kan jag boka Scandic Hotel via SAS hemsida och därigenom intjäna ännu fler poäng ? ( ex som att köpa litteratur via SAS hemsida Shopen hos Adlibris ) ?
Har tittat runt och detta förefaller väl inte vara så….., men en vill ju lära sig alla vägar till poängintjäning :)

Bokning av Scandic Hotel. Jag har de gånger jag bott på Scandic bokat genom mitt medlemskap och i Scandic appen. …..men kan jag boka Scandic Hotel via SAS hemsida och därigenom intjäna ännu fler poäng ? ( ex som att köpa litteratur via SAS hemsida Shopen hos Adlibris ) ?
Har tittat runt och detta förefaller väl inte vara så….., men en vill ju lära sig alla vägar till poängintjäning :)
Om du bokar hotel via SAS hemsida så är det deras hotels.com-sambarbete så då får du inga Scandic-poäng eller andra medlemsförmåner. Däremot går Scandic att boka via Refunder som ger 2% cashback (ibland mer på kampanjer).

Nu kan jag se medlemsår på webben via den lilla info-ikonen. Men mina statuspoäng nollställdes 1:a augusti så det stämmer dåligt för mig. Nu har jag iofs matchat från Eurobonus så det stämmer med mitt Eurobonus-år plus 3 månaders grace så de kan ha blandat ihop dom.
1761979150489.png

Toppen