Senaste nytt

SAS + Get your guide = Eurobonus poäng!

Ursäkta otydligheten, ja, aktiviteten genomfördes för 6 veckor sedan.
Trist. Då antar jag att det är samma som med AVIS/Hertz/diverse partners som inte är via shoppingportaler som man får bråka med i varierande antal tid om att få poäng reggade. Dvs, börja med Getyourguide och när de säger "vi har inte en susning" så bråkar du med SAS kundtjänst. Om du har tur bollas du inte runt i ett halvår.

Just nu dubbla poäng! :)

Screenshot_20251003_074825_Samsung Internet.jpg

Vart ska man skriva in EB nummer?
Undrar också? Är inloggad på SAS, klickar mig via länken till getyourguide – räcker det? Det står nåt om att skriva in sitt EB nummer men hittar inte heller vart man gör det.

Hittar helt ärligt inte ens någon info motsvarande era screenshots :oops: Känns som att jag gör något fel :p

Jag tror man måste gå via länken från SAS. Då får man upp priser samt hur många poäng man kan tjäna. När man har valt produkt och sedan klickar sig vidare så kan man lägga in sitt EB nummer.

Det verkar dock inte finnas möjlighet att lägga till sitt EB nummer via telefon om har appen installerad (eftersom man blir automatiskt skickad till appen när man klickar på någon produkt) så alternativet är kanske att gå via desktop eller ta bort appen från telefonen.

Finns säkert andra sätt.

Last edited:
Jag har två längre resor inom närmsta månaderna och har en mängd aktiviteter att boka och tänkte passa på nu när jag såg denna post. Dock lyckas jag inte komma till sas sida där man kan tjäna poäng på get your guide. Alltså ingen info om att tjäna Eurobonus-poäng, hur många poäng eller att fylla i Eurobonus-nummer. Går via sas partner och länken där men finns inget. Har tidigare bokat på liknande sätt via miles and more och då har det funkat utan problem. Som jag förstår ska det fungera på liknande sätt med Eurobonus (alltså inte via shoppingportal utan som partner och att man istället fyller i sitt Eurobonus-nummer).

Är det fler som inte får det att fungera eller gör jag något fel? Har testat både i inkognito och vanlig webbläsare (chrome).

Toppen