margincallingbadger
Medlem
Ser riktigt trevligt ut. Tack för rapporten! Väntar bara på sista poängen så ska jag boka in nätterna.Milaidhoo är också adults only (8år+) tyvärrHade tagit den direkt annars då det ingick frukost+dinner+transfer vi första award-släpper.
Vi var väldigt nöjda, vi åt room service 6/7 nätter pga barn men den var mycket bra. Är ju lite mindre resort men känns exlusivt. Tjatade till mig upgrade sista 2 dagarna till Beach villa vilket var skönare ur barn-perspektiv, närmare pool/stranden och större.
Frukost fanns a la carte som man kunde ta oebgränsat ifrån, mindre men helt ok urval på buffen. Lite random matbilder, mest frukost men steak sandwich, nasi goreng och lite annat. Burgare för 85 usd![]()
Hur gjorde ni med flygen? Hittar awards med Skyteam, Virgin Atlantic men främst ekonomi. Finns biz vissa datum men dock i deras läskiga "coffin class". Blir alltså då ARN-LHR-MLE. Dock så verkar de med biz availability vara krånligare (married segment tror jag) så att man måste flyga AMS-LHR-MLE (med lång mellanlandning) och därpå lägga till ARN. Har funkat för mig förut att ta bort ett stopp, så kanske värt att försöka.