Senaste nytt

När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

Även mina kom in i augusti. Men löser dom inte tidigare poäng är det inte omöjligt att man bör kunna se det som ett avtalsbrott från Amex sida? Har inte läst avtalet man ingick vid tecknande av kortet, men det är uppenbart att konsumenten inte fått 100% av tjänsten de betalar dyrt för.

Jag har precis samma problem. Juni och augusti saknas, men juli fungerade bra.
Kopia av mitt problem. Har mejlat, ringt och chattat med AMEX helt utan resultat. Chattade senast med dem i morse, det tog längre tid att legitimera sig än att beskriva ärendet. Har även ringt SAS utan att något har hänt.

Kopia av mitt problem. Har mejlat, ringt och chattat med AMEX helt utan resultat. Chattade senast med dem i morse, det tog längre tid att legitimera sig än att beskriva ärendet. Har även ringt SAS utan att något har hänt.
Jag har ringt dem några gånger, senast idag. Ärendet är eskalerat (samma besked som tidigare om juni-poängen) och ärendet ska vara löst inom två veckor. Återstår att se vad som händer.

Jag har inte fått några level-points ännu. Varit i kontakt flera ggr med Amex som påpekat att det tar 7-10 dagar att lösa ärendet. Har även kontaktat SAS som skjutsat mig tillbaka till Amex. Med tanke på hur mycket man betalar för Amex Elite är det enligt mig ganska märkligt att de inte kan lösa saker som dessa.

Jag har inte fått några level-points ännu. Varit i kontakt flera ggr med Amex som påpekat att det tar 7-10 dagar att lösa ärendet. Har även kontaktat SAS som skjutsat mig tillbaka till Amex. Med tanke på hur mycket man betalar för Amex Elite är det enligt mig ganska märkligt att de inte kan lösa saker som dessa.
Ja, och efter så lång tid och för så många dessutom...

Toppen