Senaste nytt

Behind the scenes, Concious Traveler event (september 2025)

och tillgänglighet på awards (här menade hon som många andra på sas att det är en myt att det blivit sämre tillgång med skyteam och att det finns minst lika många awards nu - det vet jag inte vad jag ska säga om….
Jag funderar på om de verkligen har något statistik på det (tillgängliga Skyteam Awards) utan de tittar säkert på antalet bokningar och där kan jag tänka mig att det t.o.m. har gått upp. Tillgängligheten (eller brist på sådan) gällande SAS egna awards borde dom dock ha stenkoll på och inse att det är skralt jämfört med tidigare. Hur som helst, bra att du lyfte frågan!

Kul att vi fick följa med och tack för en bjussig rapportering!

Kul rapport! En undran samtidigt om det är klokt att dela bilder öppet från Arlandas inre givet att det är ett skyddsobjekt som kräver tillstånd för kommersiell fotografering eller övrig (bild)journalistik (som detta säkert kunde liknas vid). Med tanke på liknande militära forum där användare dömts för att ha delat bilder av skyddsobjekt. Men det kanske sades vara okej att fota och dela fritt vid eventet..?

Kul rapport! En undran samtidigt om det är klokt att dela bilder öppet från Arlandas inre givet att det är ett skyddsobjekt som kräver tillstånd för kommersiell fotografering eller övrig (bild)journalistik (som detta säkert kunde liknas vid). Med tanke på liknande militära forum där användare dömts för att ha delat bilder av skyddsobjekt. Men det kanske sades vara okej att fota och dela fritt vid eventet..?

De sa att det var fritt fram att fota allt som de inte uttryckligen sa ifrån om (vilket bara var säkerhetskontrollen i VIP-terminalen. De skojade dessutom flera gånger om att de ville att vi skulle hashtagga #loveswedavia eller nåt sånt, så jag tror inte det är någon fara.

Förbudet gäller bara fotografering utan tillstånd. Vilket de uppenbarligen hade.

Toppen