Cristoffer Cedergren
Medlem
Jag har testat lite olika summor och nog kommit fram till vart gränsen går. DM om någon vill byta info 

Jag är nyfiken men kunde inte DM dig. Du får gärna DM mig om möjligt.Jag har testat lite olika summor och nog kommit fram till vart gränsen går. DM om någon vill byta info![]()
Vilken bait när det inte går att DM:a dig.Jag har testat lite olika summor och nog kommit fram till vart gränsen går. DM om någon vill byta info![]()
Har letat men inte hittat färsk info. Funkar det att betala in till Skatteverket med Billo/Billhop och liknande?
Fungerar med Betalo och Amex.Har letat men inte hittat färsk info. Funkar det att betala in till Skatteverket med Billo/Billhop och liknande?
Klarna skickade transaktionskod/MCC ”Financial Institutions, Merchandise” för ett direkt köp hos Lensway.Ja nu är det tydligt att SEB lyckats sortera ut Klarna-betalniningar som kommer från Billo/Betalo/Billhop etc och övriga. Festen är över.
Oj, vad köpte du? Tänkte just köpa nya solbrillor på nämnda webbsida. Ska se om det ger poäng.Klarna skickade transaktionskod/MCC ”Financial Institutions, Merchandise” för ett direkt köp hos Lensway.
Jag vet inte varför, men kanske någon annan kan kolla om Klarna faktiskt ger poäng för vanliga transaktioner.