Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Jag gläds idag av att SAS GOT Loungen har infört take-away muggar. Kan tyckas vara en liten grej men för mig är det oerhört värdefullt med bra kaffe istället för det syntetkaffe som flygbolagen serverar i luften.

PXL_20250827_063207485.MP.jpg

Jag gläds idag av att SAS GOT Loungen har infört take-away muggar. Kan tyckas vara en liten grej men för mig är det oerhört värdefullt med bra kaffe istället för det syntetkaffe som flygbolagen serverar i luften.
Det där är inget att skämta om! Det vore väldigt uppskattat från mig också om fler ställen kunde börja erbjuda detta. Jag känner exakt som dig. Man får börja försöka mellanlanda på GOT annars och hoppas dom fortsätter med detta så man får sig bra kaffe. Samt att det kommer till ARN och CPH och så vidare också. Hade varit trevligt med en to-go från CPH-baristan ibland

Då säger vi hej från Durer Lounge på Nuremberg flygplats. En liten men trevlig Lounge som känns väldigt tysk i val av allt från möbler till toalettbesmyckning.

Bonuspoäng för att de har färdigpackade mackor och sallader när storleken på loungen ej kan motivera ett fullt kök.

PXL_20250828_104115180.MP.jpgPXL_20250828_104106144.MP.jpgPXL_20250828_104055768.MP.jpg

Toppen