Senaste nytt

Tapster X SAS Ring

Jag får inte till det alls här hemma. Lyckas lägga till ringen i mobilen utan problem men när jag ska synka den mot kortet (de 10 stegen) så verkar inte appen känna av ringen alls.

Jag har Android men min fru med iPhone har samma problem.

Jag får inte till det alls här hemma. Lyckas lägga till ringen i mobilen utan problem men när jag ska synka den mot kortet (de 10 stegen) så verkar inte appen känna av ringen alls.

Jag har Android men min fru med iPhone har samma problem.
Stegen tar ganska lång tid, och under tiden ska man inte röra något. Jag fick processen avbruten med ringen för att kontakten bröts.
Jag får inte till det alls här hemma. Lyckas lägga till ringen i mobilen utan problem ...
Menar du att den finns i tapster-appen under "My wearables"? Jag var i ett liknande läge med ett armband där kortet inte godkändes, men kunde klicka upp armbandet i appen och lägga till ett annat kort utan problem.
Om det inte går, kanske testa att ta bort det från appen "Edit - Remove Wearbale" och starta om?

Stegen tar ganska lång tid, och under tiden ska man inte röra något. Jag fick processen avbruten med ringen för att kontakten bröts.

Menar du att den finns i tapster-appen under "My wearables"? Jag var i ett liknande läge med ett armband där kortet inte godkändes, men kunde klicka upp armbandet i appen och lägga till ett annat kort utan problem.
Om det inte går, kanske testa att ta bort det från appen "Edit - Remove Wearbale" och starta om?
Tack för inspel! Efter mycket pillande med detta är båda ringarna nu tillagda och testade. Det funkar! :D

Besvikelse!

Efter ett par veckors användande sprack överdelen på ringen, och kvar är bara delen av ringen där tekniken sitter. Jag mailade Tapster och nu tre veckor senare och med fyra påminnelser har jag fortfarande inget svar från kundtjänst.

Inte nog med det, beställde också en ny ring till en polare strax innan den andra gick sönder, och trodde jag skulle få den för 5000poäng. Men såg nån timme senare att det dragits pengar (mitt fel jag vet, var aningen onykter). Då ville jag häva köpet, mailade direkt men har fortfarande inte fått någon återbetalning.

Toppen