Senaste nytt

SAS Webshopping

Det går väl fortfarande att ge dem portkod och be dem lämna utanför dörren även i lägenhet. Beror såklart på vad man har för grannar..
Vi har ingen portkod hos oss, så bara porttelefon gäller här


Det vore enklare om man kunde välja paketbox och hämta när man vill.

Går annars att välja till upphämtningsställe, i mittfält PostNord eller Bring
 
  • Gilla
Reactions: hco
Som ringer en fast telefon i lägenheten? Trodde de flesta idag var kopplade så att de ringer i mobiltelefonen och då är det ju inga problem att släppa in ett bud.
Inte i nuvarande lägenhet, men i föregående så va det faktiskt så.

Nej men ibland kan man vara upptagen även om man äger en mobiltelefon. Räcker med att man utövar någon sport så kan det vara svårt att springa iväg för att ta ett samtal utan att förstöra för andra. Men i de flesta fall är det inga problem såklart.
 
Hoppade på Halebop-kampanjen den 29 juni (4000 bonuspoäng). Köpet reggades inte automatiskt, så jag behövde anmäla saknade poäng. Fick svar att det skickades vidare till Halebop. Räknade då med att det kommer ta hur länge som helst - men redan i dag kom bonuspoängen in på mitt konto. Snabbt! Inga nivåpoäng än dock. Kommer ge det lite tid, kan ju vara så att de gör det manuellt i batches.
 
Hoppade på Halebop-kampanjen den 29 juni (4000 bonuspoäng). Köpet reggades inte automatiskt, så jag behövde anmäla saknade poäng. Fick svar att det skickades vidare till Halebop. Räknade då med att det kommer ta hur länge som helst - men redan i dag kom bonuspoängen in på mitt konto. Snabbt! Inga nivåpoäng än dock. Kommer ge det lite tid, kan ju vara så att de gör det manuellt i batches.
Samma här, har fått nivåpoängen för ett par inköp, men inte sett några nivåpoäng ännu. Jag kommer bli förvånad om dessa kommer med automatik:)
 
Okej mejlade till supporten och de svarade inom några timmar att de har lite problem med överföring av nivåpoäng, men att de noterar att jag inte fick mina. Så lite oklart om det betyder att man generellt ska mejla om man inte får sina nivåpoäng, eller avvakta, tills de har löst sina problem.
 
Har inte fått något om att jag har poäng på väg från Vimla så jag skickade en claim men nu hävdar Vimla att jag varit kund förut och därför inte kan få poäng.
Har aldrig varit kund hos Vimla förut...
 
Toppen