Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Best Western?

Var: Best Western Landvetter Airport Hotel, Göteborg
Status Reward: Diamond select
Bokat: Ekonomi rum
Fick: Standard rum

Fanns högre rumskategorier lediga, men väldigt liten skillnad mellan rummen enligt bilder och info på hemsidan. 3 min att gå till terminalen men finns shuttle buss också.

Var: Best Western Landvetter Airport Hotel, Göteborg
Status Reward: Diamond select
Bokat: Ekonomi rum
Fick: Standard rum

Fanns högre rumskategorier lediga, men väldigt liten skillnad mellan rummen enligt bilder och info på hemsidan. 3 min att gå till terminalen men finns shuttle buss också.
Jag brukar skriva som önskemål att få badkar. Det finns bara i juniorsvit/svit. Brukar få det då, om det är ledigt. Ett av mina favorithotell. Bäst frukost jag upplevt i Sverige. Hemlagade skagenröran svårslagen. Trevlig personal. Bokade rum natten till imorgon efter dagens MR-tur till Oslo och kunde parkera bilen (gratis) redan imorse.

Last edited:
Var: Best Western Hotel Ruth Stockholm
Status Reward: Diamond select (matching)
Bokat: Standard rum för 1679
Fick: Deluxe med soffgrupp

Fick även välkomstgåva med choklad och halvflaska Cotes du Rhone (kanske pga 34de bröllopsdag). 125 kr värdecheck mot 2 goda glas Philipponnat champagne i lobbyn.

Ser fram emot frukosten imorgon. Kommer bli fler prov på Best Western efter det här. Har inte bott hos de tidigare.

Var: Best Western Hotel Ruth Stockholm
Bokat: Standard rum för 1679
Fick: Deluxe med soffgrupp

Fick även välkomstgåva med choklad och halvflaska Cotes du Rhone (kanske pga 34de bröllopsdag). 125 kr värdecheck mot 2 goda glas Philipponnat champagne i lobbyn.

Ser fram emot frukosten imorgon. Kommer bli fler prov på Best Western efter det här. Har inte bott hos de tidigare.
Frukosten levde verkligen upp till hajpen. En av de 2 bästa jag har sett. Sista trevliga överraskningen kom vid utcheckning. De hade nollat hela kostnaden för 2 glas Philipponnat, typ 340 kr, mot en värdecheck på 125 kr. Är det Rutavdrag?
Kommer definitivt att återkomma till detta hotell.

Var: Best Western Plus AirPort hotel Copenhagen
Bokat: Standard rum för 824 DKK (utan frukost).
Fick: Standard

Har läst om dåliga recessioner om hotellet men tänkte då det var över 1000DKK billigare än Clarion så ska jag ge det chansen för en natt på ett hotel nära flygplatsen.

Möts av en tuggummi tuggade man i receptionen med 0 intresse , ha. säger jag kan ta en flaska vatten ur kylen, får inga värdecheckar. (Nu ska jag ändå inte använda den). Ingen uppgradering, unket rum som är varmt utan av (tur att de har en fläkt på rummet).

Att det här hotellet går kalla sig plus är för migrän gåta.

kommer inte hålla tyst, men har väll inga förhoppningar om något bra svar.

Nu blev det lite väl mycket utanför ämnet förvtrpden, man ska inte skriva när man är trött o sur.

Toppen