Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell Draken Göteborg
Nätter 2
Bokat standard dubbel, genom 2 kulinariska dagar för 5995 kr
Fick De lux dubbel
Status Platinum uppgradering utan att fråga.

Den andra dagens middag blev på VRÅ, Clarion Post. Vi valde till dryckespaket och blev betydligt mer berusad än mätt. Det var ganska lite mat. Slutade kvällen med Burgare på Brödernas vid Järntorget. Blev helt klart besviken på VRÅ, är däremot ingen som gillar skaldjur så Noma var inget alternativ.

Quality hotell Sundsvall
Nätter uttag poängnatt för 7500 poäng
Bokat standard dubbel
Fick dubbel superorrum
Status Platinum För ovanlighetens skulle var hotellet fullbokat

Hotell Draken Göteborg
Nätter 2
Bokat standard dubbel, genom 2 kulinariska dagar för 5995 kr
Fick De lux dubbel
Status Platinum uppgradering utan att fråga.

Den andra dagens middag blev på VRÅ, Clarion Post. Vi valde till dryckespaket och blev betydligt mer berusad än mätt. Det var ganska lite mat. Slutade kvällen med Burgare på Brödernas vid Järntorget. Blev helt klart besviken på VRÅ, är däremot ingen som gillar skaldjur så Noma var inget alternativ.
Hur var den andra dagens mat?

Första dagens mat var på Brasserie Draken.
Burrata till förrätt, forell till huvudrätt med färskpotatis. Frågade om vi ville ha mer potatis och det ville vi.

Slutligen en stor och god efterrätt med glas och stor croissant. Riktigt gott och man blev riktigt mätt.

Hur ändrar jag ett inlägg?
Tänkte sätta dit ett s till.
Edit: Går det inte att ändra då folk har svarat?

Hur ändrar jag ett inlägg?
Tänkte sätta dit ett s till.
Edit: Går det inte att ändra då folk har svarat?
Det finns 3 punkter … nere till vänster i ditt inlägg , där kan du redigera (lägger till en skärmdump efter jag postat det här)
Finns en tidsgräns för hur länge efter ett inlägg skapats man får ändra det, minns inte exakt hur lång den är men inte mer än 30-60 minuter
IMG_5318.png

Toppen