Jonas C
Medlem
Då hoppas jag på 80% rabatt på bonusresor. Vid 70-årsfirandet erbjöds 70% rabatt.Hoppas på ännu bättre kampanjer. Nästa år fyller SAS 80 år...
Då hoppas jag på 80% rabatt på bonusresor. Vid 70-årsfirandet erbjöds 70% rabatt.Hoppas på ännu bättre kampanjer. Nästa år fyller SAS 80 år...
... Och där har vi anledningen att SAS aldrig kommer att finnas kvar för att fira 100 års dagenDå hoppas jag på 80% rabatt på bonusresor. Vid 70-årsfirandet erbjöds 70% rabatt.
Det kommer väl finnas en resa tillgänglig, först till kvar...... Och där har vi anledningen att SAS aldrig kommer att finnas kvar för att fira 100 års dagen![]()
Grattis till det. Vad svarade SAS till ARN?Man får alltid poäng för det man flyger. Inte det man köper
Allmänna reklamationsnämnden gav mig rätt
Försökte precis få till saknade dubbla poäng via telefon för en flygning CPH-SIN April efter att mailkonversation med support rann ut i sanden. De hittade inte mig i listan, och sa att jag kunde visa bekräftelsemail efter anmälan som ”bevis” - var detta något som skickades ut? Är 99% på att jag anmält mig, men hittar inget mail…
Hm jag tolkade det som att det skulle fungera med codeshare, men blir upp till support - de sa ingenting om den punkten ännu så får se om vi kommer dit. Frågan kvarstår angående bekräftelsemail från SAS.CPH-SIN? Kampanjen med doble poeng gjaldt kun flyvninger operated by SAS.
Vad jag kan minnas fick man inget bekräftelsemail. Jag mailade guldsupporten för att säkerställa att jag var anmäld innan jag bokade flygen.Hm jag tolkade det som att det skulle fungera med codeshare, men blir upp till support - de sa ingenting om den punkten ännu så får se om vi kommer dit. Frågan kvarstår angående bekräftelsemail från SAS.
Hm jag tolkade det som att det skulle fungera med codeshare, men blir upp till support - de sa ingenting om den punkten ännu så får se om vi kommer dit. Frågan kvarstår angående bekräftelsemail från SAS.